Mä jäin nyt ihan koukkuun tuohon peliin 5street !!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanssija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanssija

Vieras
Siis apua!!! :) mä siellä tanssia hötkyilen .... :)
Taitaa varmaan olla teinien peli, mutta mitä sitten. Saahan sitä vanhemmatkin pelata :) kuiteskin olen alle 30-kymppinen.. :)

Mäkin jäin koukkuun siihen :x Ihan oikeesti, ihana peli... :3 En oo vielä edes kunnon teini :O

Korpikuusenkannonakka: Ei ne oo yhtään pelottavii, paitsi törmäsin siel yhteen isoon tyyppiin... Et ehkä se sit oli :X

pelissä on vaan ihan ikäsuositus n. 15-30 vuotiaille :P sinne on vaan ängenny kaikki teinit jokka huutelee "alax oleen" yms :D muuten siellä onkin tosi parhaita tyyppejä ja tutustuu tosi helposti uusiin ihmisiin kun menee vaan jutteleen

jeeps, eli kannattaako ladata tää peli, mitä ootte tykänny, onko hyvät grafiikat ym ? (: kiinnostas tosi paljon.. oon nyt koittanu asentaa tätä peliä, mutta se mittari ei vaan liiku. miten teillä onnistui se asennus? :o

oon tosi turhautunu koska en pääse tosta asennuksesta eteenpäin )=
auttakaa?

Moi, kyllä kannattaa ladata, grafiikat esimerkiksi on todella kauniit ja vaihtelevat. Se asennus kestää aika kauan, minulla kesti jotain 2 tuntia, joten se mittari liikkuu tosi tosi hitaasti ja saattaa välillä pysähtyä:) Mutta kyllä se siitä!

Yhteistyössä