Jos toi pleikkari ei olis ainoa keino katsoa dvd:itä, niin mä pilkkoisin sen tuhannen palasiksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
...ja heittäisin hevon kuuseen!!!!

Meillä 3,5-vuotias on saanut silloin tällöin nyt parin-kolmen kuukauden ajan pelata sillä ja nyt ei oo päivääkään ettei puhuis siitä hiton pelaamisesta. "Saako pelata? Äiti millon mä saan pelata? Saanko sitten illalla?" ja kun sanon että "ei" niin tulee niin hirveä huuto että mä en käsitä!!!!

Meillä taitaa olla nyt siis dvd-soittimen osto edessä koska toi pleikkari lähtee ja aivan varmasti!! En aio kuunnella tätä turhanpäivästä vinkuikitinähuutoa enää kertaakaan! Ja korvista tulee ulos tää "Mutta äiti sitten kun mä pelaan seuraavan kerran niin...".

Ajateltiin että vois olla kiva tollanen salamapeli mitä vois aina joskus pelaa mutta täähän on ihan älytöntä?!?!?!

AAAAAARGH! ..puuh...

Mä en antaisi noin nuoren pelata ollenkaan. Eikö noita tuon ikäisiä vielä kiinnosta käpylehmät sun muut? :D Itelläki tuo sitten varmaan edessä, kun kuitenkin molemmat aikuiset tässä perheessä pleikalla pelaa.. Mut ollaa molemmat saatu aloittaa vasta joskus 10 vuotiaina.

Ohjaimet piiloon ja/tai dvd-soittimen hakuun :)

Mä en antaisi noin nuoren pelata ollenkaan. Eikö noita tuon ikäisiä vielä kiinnosta käpylehmät sun muut? :D Itelläki tuo sitten varmaan edessä, kun kuitenkin molemmat aikuiset tässä perheessä pleikalla pelaa.. Mut ollaa molemmat saatu aloittaa vasta joskus 10 vuotiaina.

Ohjaimet piiloon ja/tai dvd-soittimen hakuun :)

Joo, yks vaihtoehto on kanssa laittaa kone jonnekin tonne yläkaappiin aina kun sitä ei käytetä..

Yhteistyössä