Mä ja mun lapseni ei saada mistään ystäviä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos avusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos avusta

Vieras
Käydään perhekerhoissa, puistoissa ja lastentapahtumissa. Ei saa ystäviä lapsi eikä äiti.

Opiskelen mutta sieltäkään en ole kavereita löytänyt vaikka olen aktiivinen yms.silti edes facebook kaveriksi ei huolita.

Olin pienenä tosi arka ja koulussa kiusattiin enkä löytänyt kavereita, nyt olen kehittänyt itsestäni sosiaalisen.

pitääkö minun jättää lapsi isälleen ja erota koska hän on sosiaalinen enkä halua lapsellemme niin yksinäistä lapsuutta kun mulla on ollut.

Mies sanoo aina että kyllä sä kavereita löydät mutta 4v olen hakenut enkä ole löytänyt.

Onpas surullista, en usko et vika on sussa. Sä oot kuitenkin kovasti yrittänyt. Mä itse olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin, olen jollain lailla arka vaikka tuttujen kanssa sitä ei huomaa. Lisäksi mulla on kauhean huono itsetunto joka rajoittaa tutustumista. Mutta sulle paljon tsemppiä ja kyllä niitä kavereita/ystävi löytyy. Muista että yksikin hyvä ystävä on kultaakin arvokkaampi.

No tuo onkin vähän hankalaa, hyvänpäivän moikkaus tuttuja kyllä saa mutta se oikeen kaverin löytyminen on sattuman kauppaa, kylä se sinun ihminen löytyy viellä, ja lapset saa varmasti kavereita, ennen tarhaa/koulua ei aina nen kaveri suhteet oo ees niin tärkeitä viellä, kuhan viet muitten lasten seuraan. Minkä ikäiset lapset?? Missä kaupungissa asutte?

Minä olen myös huomannut että ystävien saaminen näin aikuis iällä on aika vaikeaa. Ns.hyvänpäiväntuttuja voi löytyä, muttei mitään "vakavampaa". Olisi mukavaa jos esim. samalta pihalta löytyisi lapsiperheitä kahvittelukaveriksi...

Jyväskylässä, Täälläpäs onkin paljon kivoja puistoja, kesä kun tulee ja hengaat vaan ahkerasti hiekkalaatikolla ja oot oma ilonen ittes, niin hyvä tulee. Vain harvat äipät ei ota uutta mutsia rinkiinsä ;)

Ap, sun muksu ehtii kyl saada kavereita eikä sellasia vielä kaipaa vaikka katteleekin muiden touhuja. Ei munkaan muksulla tuollon ollu ja nyt alkaa olla jokunen kun ikää justpian 2,5v ja alkaa myös kaivata+hakeutua aktiivisesti muiden seuraan. Turhan aikaseen olet huolissasi lapsen suhteen.

raivostuttaa tuo urkkiminen ja yhdistely aina. oletko sinä se ja se, kirjoititko näin tai näin viimeksi.. eiköhän ihminen rekisteröidy, ja esiinny sillä nimimerkillään reilusti, jos näin tahtoo tulla tunnistetuksi.
Tsemppiä sulle, toivottavasti löytyisi sinulle hyvä ystävä vielä,uskon näin. Jos ite on reilu ja ystävällinen, malttaa kuunnella toistenkin juttuja, antaa itsestään jotain, niin kyllä se siitä vielä. se oikea ystävä eivaan oo tullut vielä vastaan. hyvää kannattaa odottaa, kai se päteen ystävyys suhteisiinkin. ja kun kesä tulee, niin ihmiset on enemmän ulkona ja on jotenki helpompi tutustua..

Jämsä on kyllä karmee paikka. Ihmiset on tosi sisäänlämpiäviä. Asuin itse joskus siellä ja vaikka yli 20 vuotta asuttiin, oltiin vieläkin perheenä ulkopuolisia. Eka kysymys uusilta tuttavuuksilta oli aina, että kenenkäs tyttöjä sitä ollaan... Eikä paljon kiinnostanut sen jälkeen, kun kuuli, etten ole "alkuasukas"... Yritä pärjätä.

Yhteistyössä