mä inhoon olla raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ulkonäkö komplekseja on ja roimasti. kauhistuttaa toi tuleva kesä kun pitäis olla viä vähissä vaatteissa. maha on valtava ja paikat turvoksissa. heinäkuun puolivälissä on laskettuaika joten kauan saan viä kärsiä. varmasti raskaana oleva on kaunis,mutta itseäni en kauniina näe. varsinkin kun oon taipuvainen tohon turpoomiseen,kasvokkin kerää nestettä. painoa ei kuitenkaan nyt ole paljoa tullut,muttei se lohduta.
muita?

Mä antaisin ihan mitä tahansa jos oisin raskaana. Vaan ei niin ei. Olen niin kateellinen sulle.

Ja toisaalta eihän mikään estä laittamasta ittees kuntoon sitten kun olen nyytin saanut. Ulkonäkö on kuitenkin niin epäoleellista.

No mulla tuli painookin ja paljon :( Voi olla että sinusta itsestäsi tuntuu nyt inhottavalta, mutta muut eivät edes huomaa turpoamisiasi. Monesti kun vain opettelee olemaan itseensä tyytyväinen ja hymyilee vaikka oma peilikuva kuinka inhottais, niin se näkyy sitten hehkuna muille ihmisille. Hali sinne sinulle :)

Ai kesällä on ihana olla raskaana! Tai siis jos ei ole muuten kesänvihaaja/lämpöä vieroksuvaa sorttia. Mulla ainakin ulkonäköpaineet keveni sitä mukaa kun maha isoni ja säät lämpeni ja saattoi laittaa mukavia ohuita hellemekkoja eikä tarttenut housuihin tikistää. Ja toi muoti on nytin avuksi, ei ollut hankalaa löytää kevyitä liehuvia väljäkkeitä :)

Aika uskomattomalta tuntuu että joku sanoo 9kk norsuna olon tuntuvan kohtuuttomalta :o

Tuntuu vaan niin surulliselta kun itselle ei sitä pientä vaan kuulu eikä tule vaikka kuinka yrittäisi ja toiset sanoo tuon olevan kohtuutonta. Toivottavasti ette tosissanne tuollaisia puhu :o

mä en oo kovasti ostellu mammavaatteita että ehkä tää kiristys ja puristus johtuu osin siitä. mun kaikki lapset on kesälapsia,kaksi edellistä syntynyt kesäkuussa. kesä on kivaa aikaa,mutta ei helle helli odottajaa. ainakaan mua. olen silti kiitollinen tästäkin pinestä murusta,enkä vaihtaisi olotilaa pois,mutta kyllä tää ahdistaa. kolotukset on ihan ok,mutta tää pyöreä muoto on niin ahdistavaa.