Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall:
Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ja mä sitä, kun pitää keksiä huonoja puolia- niitä kun löytyy aina paljon enemmän...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall:Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall:Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!
Eikös sitä sanota, että tää on suomalaisten heikkous? Ettei osata kehua itseämme sillon kun pitäisi? :xmas:
Kerrot vaan siinä, että sut pitäisi valita koska olet ahkera ja luotettava työntekijä ja että sellaista he (työnantaja..t) tarvitsevat varmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:otat innolla haasteet vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall:Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!
Eikös sitä sanota, että tää on suomalaisten heikkous? Ettei osata kehua itseämme sillon kun pitäisi? :xmas:
Kerrot vaan siinä, että sut pitäisi valita koska olet ahkera ja luotettava työntekijä ja että sellaista he (työnantaja..t) tarvitsevat varmaan.
No mä laitoin, että olen ahkera ja tunnollinen sekä valmis oppimaan uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihan hyvähän tuo, mutta olisit lisännyt vielä loppuun notta ''Olen kauunis, olen roohkea, olen VAPAA, syntynyt voittamaan!'' :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihan hyvähän tuo, mutta olisit lisännyt vielä loppuun notta ''Olen kauunis, olen roohkea, olen VAPAA, syntynyt voittamaan!'' :xmas:
Lauri Tähkä & Elonkerjuun sivuilla luki "en minäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret!"![]()
![]()