Mä inhoan sitä kun pitäisi kehua itseään!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall: :whistle: Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!

Älä välitä, en mäkään tykkää! Jos tollaisia joudun kirjoittamaan, istun tuntikausia kynää pyöritellen että mitäköhän tähän laittaa, ja kaikki mitä laittaa tuntuu ihan hölmöltä, valheelta melkeen.

Vitsi mulla meni kauan ennen kuin tajusin työtä hakiessa yhden asian.. Olin ihan liian vaatimaton kaavaketta täyttäessä ja se aina ärsytti :kieh: Haastattelussa on sanottu pariin otteeseen asiasta.
EIkun vaan täyttelet rohkeasti, varmasti löytyy miljoona hyvää asiaa. Ja ennen kaikkea enemmän niitä hyviä kuin huonoja :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ja mä sitä, kun pitää keksiä huonoja puolia- niitä kun löytyy aina paljon enemmän... :whistle:

Niinpä... :whistle: :whistle:

Onneksi kieltenopettaja lisää sitten omia kehujaan, niin on edes jotain toivoa. Mutta ei ope antanut mun kirjoittaa tuohon, että "olen erittäin hyvä ellen täydellinen" :laugh: :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Pitäisi tuohon työharjoittelun apurahahakemukseen kehua itseään ja että miksi juuri mut pitäisi valita. Blaah. :kieh: :headwall: :whistle: Mä en sitten yhtään tykkää tuollaasesta!

Eikös sitä sanota, että tää on suomalaisten heikkous? Ettei osata kehua itseämme sillon kun pitäisi? :xmas:

Kerrot vaan siinä, että sut pitäisi valita koska olet ahkera ja luotettava työntekijä ja että sellaista he (työnantaja..t) tarvitsevat varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

Eikös sitä sanota, että tää on suomalaisten heikkous? Ettei osata kehua itseämme sillon kun pitäisi? :xmas:

Kerrot vaan siinä, että sut pitäisi valita koska olet ahkera ja luotettava työntekijä ja että sellaista he (työnantaja..t) tarvitsevat varmaan.

No mä laitoin, että olen ahkera ja tunnollinen sekä valmis oppimaan uutta.

mä inhoan tuota kans ja sit toinen on se jos pitää omasta voinnistaan ruveta puhumaan, esim inhoan sitä jos joku alkaa tivaamaan raskauden kulkua ja voinita ja mitä terkkari sano ja onko verenpainetta ja ja ja :headwall:

No mä laitoin, että olen ahkera ja tunnollinen sekä valmis oppimaan uutta.

Ihan hyvähän tuo, mutta olisit lisännyt vielä loppuun notta ''Olen kauunis, olen roohkea, olen VAPAA, syntynyt voittamaan!'' :xmas:

Ihan hyvähän tuo, mutta olisit lisännyt vielä loppuun notta ''Olen kauunis, olen roohkea, olen VAPAA, syntynyt voittamaan!'' :xmas:

Lauri Tähkä & Elonkerjuun sivuilla luki "en minäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret!" :laugh: :laugh:

Lauri Tähkä & Elonkerjuun sivuilla luki "en minäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret!" :laugh: :laugh:

Tuosta sais hianon allekirjotuksen jonnekin :D

Yhteistyössä