Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ruskeakastike rasvaista? Vettä ja jauhoa..
Maitotuotteita taitaa saada vellin muodossa, mut sen mehun mä jättäisin vielä pois..
Useimmat kai tekevät perinteisen ruskean kastikkeen rasva-jauho-vesi yhdistelmästä. Eli silloin on aika rasvaista.
En ole koskaan kuullut moisesta ruokatarjonnasta noin pienelle vauvalle, yleensä jos vaikka maitoallergian vuoksi vauva kieltäytyy maidosta, on tilalle tarjottava soija- tms. maitoa. Voitko soittaa esim. heidän neuvolaansa, jos keskustelu ei onnistu? Tietenkin neuvolassa voi kukin puhua mitä haluaa..