mä huudan tänne etten loukkaa miestä joka kaikkensa yritti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
|O |O |O |O |O |O |O |O |O

vanha tuttu stoori: mies ripustamassa pyykkejä :xmas:

meillä on tilava siivekkeellinen pyykkiteline johon mahtuu 2 koneellista pyykkiä.
pesuhuoneen katossa on sitten kaksi narua johon laitetaan yleensä pyyhkeet, petivaatteet jne ja loput sitten kauniisti ovien päälle :xmas:

no, mies oli päättänyt yllättää mut ja laitto pyykit kuivumaan.
mutta se ei ollu tyhjentäny telineeltä kuivia pyykkejä, koska ei tiennyt mihin ne laittaisi :xmas:
joten se on ripustanut koneellisen pyykkiä sinne kattonaruille.
ei siinäkään mitään, mutta yks pyyhe on sillee rytättynä niin kapeeks ku mahdollista. mun kaks paitaa on aivan rutussa, pyykkiä on päällekkäin ja väkisin ahdettuna ja oikeesti millä mä sanon mun armaalleni, että mä joudun tekee työn uusiks :xmas:
suurin osa haisee ihan tunkkaselta kun on ollu päällekkäin ja ihan rutussa.. :/

saakeli aikuinen mies eikä tiedä minne kuivat pyykin laitetaan |O

mut toisaalta, voiko paljoo vaatia mieheltä joka ei tiedä missä meillä on kahvikupit ja mehukannut :xmas:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
|O |O |O |O |O |O |O |O |O

vanha tuttu stoori: mies ripustamassa pyykkejä :xmas:

meillä on tilava siivekkeellinen pyykkiteline johon mahtuu 2 koneellista pyykkiä.
pesuhuoneen katossa on sitten kaksi narua johon laitetaan yleensä pyyhkeet, petivaatteet jne ja loput sitten kauniisti ovien päälle :xmas:

no, mies oli päättänyt yllättää mut ja laitto pyykit kuivumaan.
mutta se ei ollu tyhjentäny telineeltä kuivia pyykkejä, koska ei tiennyt mihin ne laittaisi :xmas:
joten se on ripustanut koneellisen pyykkiä sinne kattonaruille.
ei siinäkään mitään, mutta yks pyyhe on sillee rytättynä niin kapeeks ku mahdollista. mun kaks paitaa on aivan rutussa, pyykkiä on päällekkäin ja väkisin ahdettuna ja oikeesti millä mä sanon mun armaalleni, että mä joudun tekee työn uusiks :xmas:
suurin osa haisee ihan tunkkaselta kun on ollu päällekkäin ja ihan rutussa.. :/

saakeli aikuinen mies eikä tiedä minne kuivat pyykin laitetaan |O

mut toisaalta, voiko paljoo vaatia mieheltä joka ei tiedä missä meillä on kahvikupit ja mehukannut :xmas:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

No ajatus tärkein :)
Meillä mie nään punasta kun olen pessyt pyykit ja laittanut ne telineeseen kuivumaan ni mun ukko kulta sitten saattaa nakata siihen pääle vaatteensa tai niinku vasta se nakkas märän pyyhkeen kuivumaan...niiden puhtaiden vaatteiden pääle jotka minä olin aikasemmin asetellu kuivumaan

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
kuulosti tutulta :D

Juuh..

Oon sanonu miehelle,et jos se haluaa yllättää tämmösillä kotihommilla niin imurois vaikka mieluummin tai pesis astiat (tosin tekee se noita välillä muutenkin) mut tuo pyykkihomma on miun homma. :D

Meillä on toiminu tällänen pakkokoulutus-systeemi. Mulla kun on miestä enemmän vaatteita, niin ei ole niin usein tarvetta pistää konetta pyörimään (joo, inhoan pyykkäämistä). Mies sitten oppi pyykinpesun väkisinkin, kun häneltä alkoi vaatteet loppumaan :P TOIMII!!

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
voi :D
niinhän se on ensin täällä valitetaan että mies tee mitään ja sitten kun tekee valitetaan ettei osaa :whistle:

valivali :xmas:
kai mä täällä saan purkautua et ottaa päähän kun toinen tehnyt turhaa työtä ja itse joutuu tekeen kaiken uusiks :whistle:
miestä kuitenkin kiittelin vuolaasti, kuten jo kirjoitin..

ÄLKÄÄ NYT OTTAKO TÄTÄ LIIAN VAKAVASTI!! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
voi :D
niinhän se on ensin täällä valitetaan että mies tee mitään ja sitten kun tekee valitetaan ettei osaa :whistle:

valivali :xmas:
kai mä täällä saan purkautua et ottaa päähän kun toinen tehnyt turhaa työtä ja itse joutuu tekeen kaiken uusiks :whistle:
miestä kuitenkin kiittelin vuolaasti, kuten jo kirjoitin..

ÄLKÄÄ NYT OTTAKO TÄTÄ LIIAN VAKAVASTI!! :attn:

valivali vaan itsellesi :D taisit ymmärtää hiukka väärin.............

Yhteistyössä