|O |O |O |O |O |O |O |O |O
vanha tuttu stoori: mies ripustamassa pyykkejä :xmas:
meillä on tilava siivekkeellinen pyykkiteline johon mahtuu 2 koneellista pyykkiä.
pesuhuoneen katossa on sitten kaksi narua johon laitetaan yleensä pyyhkeet, petivaatteet jne ja loput sitten kauniisti ovien päälle :xmas:
no, mies oli päättänyt yllättää mut ja laitto pyykit kuivumaan.
mutta se ei ollu tyhjentäny telineeltä kuivia pyykkejä, koska ei tiennyt mihin ne laittaisi :xmas:
joten se on ripustanut koneellisen pyykkiä sinne kattonaruille.
ei siinäkään mitään, mutta yks pyyhe on sillee rytättynä niin kapeeks ku mahdollista. mun kaks paitaa on aivan rutussa, pyykkiä on päällekkäin ja väkisin ahdettuna ja oikeesti millä mä sanon mun armaalleni, että mä joudun tekee työn uusiks :xmas:
suurin osa haisee ihan tunkkaselta kun on ollu päällekkäin ja ihan rutussa.. :/
saakeli aikuinen mies eikä tiedä minne kuivat pyykin laitetaan |O
mut toisaalta, voiko paljoo vaatia mieheltä joka ei tiedä missä meillä on kahvikupit ja mehukannut :xmas:

vanha tuttu stoori: mies ripustamassa pyykkejä :xmas:
meillä on tilava siivekkeellinen pyykkiteline johon mahtuu 2 koneellista pyykkiä.
pesuhuoneen katossa on sitten kaksi narua johon laitetaan yleensä pyyhkeet, petivaatteet jne ja loput sitten kauniisti ovien päälle :xmas:
no, mies oli päättänyt yllättää mut ja laitto pyykit kuivumaan.
mutta se ei ollu tyhjentäny telineeltä kuivia pyykkejä, koska ei tiennyt mihin ne laittaisi :xmas:
joten se on ripustanut koneellisen pyykkiä sinne kattonaruille.
ei siinäkään mitään, mutta yks pyyhe on sillee rytättynä niin kapeeks ku mahdollista. mun kaks paitaa on aivan rutussa, pyykkiä on päällekkäin ja väkisin ahdettuna ja oikeesti millä mä sanon mun armaalleni, että mä joudun tekee työn uusiks :xmas:
suurin osa haisee ihan tunkkaselta kun on ollu päällekkäin ja ihan rutussa.. :/
saakeli aikuinen mies eikä tiedä minne kuivat pyykin laitetaan |O
mut toisaalta, voiko paljoo vaatia mieheltä joka ei tiedä missä meillä on kahvikupit ja mehukannut :xmas: