Mä hehqutan mun syömisii.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaura

Vieras
Kun se ilmeisesti on täällä tapana. Että kelatkaa tästä.

Aamupalalla mä söin banaanin, muutaman viinirypäleen, mustikkakiisseliä, kupin valkosta teetä, kevytviilin.

Lounalla mä söin munakkaan, jossa oli parsakaalia ja kukkakaalia seassa, join vettä ja siinä se sit oli.

Välipalalla en tainnut muistaa syödä mitään, mutta join kupin teetä ja lasin piimää.

Päivällisellä mä söin luomujauhelihasta tehtyä mureketta, siinä oli täytteenä runsaasti sipulia ja suppilovahveroita, haisen vieläkin sipulille :$ Sen kans keitettyjä porkkanoita ja paistettuja kesäkurpitsoita, lehtisalaattia, kurkkua ja tomaattia. Join vettä ja söin yhden ruisleivän jonka päällä oli vissiin oivariinia.

Iltapalalla vedin maitorahkaa, johon sekoitin kauravaniljakastiketta ja intiaanisokeria ja mustaherukoita. Ja join kupillisen lämmintä mustaherukkamehua.

Sit oon päivän mittaan aina välillä juonut vettä ja jäystänyt purkkaa. Ja aattelin, että otan vielä ehkä omenan jos viittin mennä keittiöön asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vielä järkevä välipala ja ei muuta ku elämän tavaksi!

No kun ei aina oikein muista :| Tää oli hyvä päivä, kun kuitenkin noin monta kertaa muistin syödä, usein huomaan lounaan aikaan, että oho, aamupala unohtui, ja välipalakin jää usein väliin. Musta tuntuu, että mä syön koko ajan, kun syön 5 kertaa päivässä.

Liian vähän banaaneja, niitä voi syödä välipalanakin.
Kas tässä kaksi banaania iltapalaksi ja vielä kolme yöpalaksi sekä yksi aamupalaksi, joten ole hyvä

Ai onko se tapana? Mie söin aamulla kaurapuuroa, mustikkakeittoa, 3 palaa ruisleipää (keijua ja juustoa), lounaaksi perunan, possua, tomaatin ja porkkanan, välipalaksi marjarahkaa ja ruisleipää, päivälliseksi kananmunan ja banaanin (pinaattikeitto paloi pohjaan mutta mies ja lapset söi sitä silti), iltapalaksi teetä ja monen monta juustovoileipää, appelsiinin ja puoli omenaa. Lisäksi olen syönyt 5 digestivekeksiä, lähes paketillisen dominokeksejä, suklaalevyn ja hedelmäkarkkeja :)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Kuituja liian vähän...proteiinia, ehkä hiukkasen liian vähän...tai sitten sopivasti.

Hedelmiä ja kasviksia hyvin :)

Munakkaan vetäisin ja naudanlihaa, onhan siinä jo kuitenkin. Palkokasveille oon allerginen :(

Yleensä syön Talkmuruja mustikkakiisselin tms kans, mut ne oli just tänään loppu :D

Alkuperäinen kirjoittaja kaura:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Kuituja liian vähän...proteiinia, ehkä hiukkasen liian vähän...tai sitten sopivasti.

Hedelmiä ja kasviksia hyvin :)

Munakkaan vetäisin ja naudanlihaa, onhan siinä jo kuitenkin. Palkokasveille oon allerginen :(

Yleensä syön Talkmuruja mustikkakiisselin tms kans, mut ne oli just tänään loppu :D

Laitas erilaisia leseitä ruokien joukkoon, niin saat helposti kuituja :)

Aamu: kaurapuuroa, puolukoita.

Päivällä: jääsalaattia, tomaattia, tonnikalaa, raejuustoa, balsamicoa.

Välipala: puolikas pulla, vähän kermavaahtoa (kevyttä vispikermaa).

Illalla: paahdettuja punajuuria, porkkanalaatikkoa, perunoita.

Iltapala: kauraleipää, juustoviipale, tomaattia.

Pepsi-Maxia ja teetä, vettä.