Mä haluun vauvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
En arvanuut että tää vauvakuume iskee heti uudelleen, mutta kun tuo meidän 8 kk jo kävelee puita pitkin ja töihinpaluu häämöttää ens kuussa niin mulle on iskenyt kauhee vauvakuume nyt.. :ashamed: Mut ei sovi haaveilla, ekaks mies valmistumaan ja työelämään, sit vois alkaa haaveilla. Ikä vaan alkaa sit jo vaivata! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
En arvanuut että tää vauvakuume iskee heti uudelleen, mutta kun tuo meidän 8 kk jo kävelee puita pitkin ja töihinpaluu häämöttää ens kuussa niin mulle on iskenyt kauhee vauvakuume nyt.. :ashamed: Mut ei sovi haaveilla, ekaks mies valmistumaan ja työelämään, sit vois alkaa haaveilla. Ikä vaan alkaa sit jo vaivata! :whistle:

samma här. ... viimeisimmän ikä täsmää ja töihin paluu ja kaikki :) haluu vauvan..

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Sä sanot uuuu mä sanon aaaaa ja siitä tulee vauva! Niin lyhyt väli, kyllä sä vielä muistat miten se meni!

Vauvojen saaminen on kivaa, tykkään erityisesti siitä tekotavasta!

Juu siihen tarvitaan pimppiä ja pippelii... Mut syyän eka ;)

Mä tykkäsin olla raskaana ja vauva on ihana ja imetys tuntuu mahtavalta... Synnytystä en välttämättä kaipais, tai noh, enhän mä tän palstan mukaan ookaan synnyttänyt ( ;) ) kun tuli hätäsektio. Mutta mutta, pitää vaan ootella! Millon teidän muiden mielestä vauva ois VIIMEISTÄÄ tehtävä, siis "parasta ennen"-päiväys äidillä? :whistle:

mulla on kans mieletön hinku saada toinen,ensimmäinen on nyt 6kk mut vähä jänskättää se et tulee niin "pienellä" ikäerolla jos lopetan pillerit 2kk päästä,tosin eihän sitä tiedä nappaaks se kuin äkkiä :D mut ikävä on sitä isoa mahaa ja sitä hetkeä kun vauvan sai ekaa kertaa syliin,kun kaikki kivut hävis ja hirmuinen onni tuli tilalle..

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
myö ootellaan heinäkuun yli.. mutta sen jälkeen ei kauaa tarvi ootella jos vanhat merkit paikkansa pitää, ei tarvi ukon ku ravauttaa kalsareitaan niin meikäläinen on paksuna :D

:D meil ihan samalla tavalla toi eka sai alkunsa, kerrasta... Kun just olin keksinyt että voitas tehä vauva ja aattelin että siihen menee vuosi, ja sit seuraavassa kuussa olinkin jo paksuna :whistle:

Mut mun pitää vielä malttaa ton sektioarven takia joka tapauksessa, kun suosittelivat 2 v väliä synnytyksille.

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
myö ootellaan heinäkuun yli.. mutta sen jälkeen ei kauaa tarvi ootella jos vanhat merkit paikkansa pitää, ei tarvi ukon ku ravauttaa kalsareitaan niin meikäläinen on paksuna :D

:D meil ihan samalla tavalla toi eka sai alkunsa, kerrasta... Kun just olin keksinyt että voitas tehä vauva ja aattelin että siihen menee vuosi, ja sit seuraavassa kuussa olinkin jo paksuna :whistle:

Mut mun pitää vielä malttaa ton sektioarven takia joka tapauksessa, kun suosittelivat 2 v väliä synnytyksille.

2 vuotta on vallan pitkä aika.. :) kai .. meillä ikäeroa on 1,9v ja ihan kivasti menee, nyt ne alkaa kinaamaan kun nuorempi 9kk ja tarttuu napakasti kiinni ja kiskoo isompaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja OlgaHyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja OlgaHyvä:
Mää kans. Vaan sovinko enää noihin rajoihin??? :o 45v.??? :snotty:

Kukin asettakoon omat rajansa omaan elämäänsä B)

Kiitän! :flower: =) Musta vaan tuntuu ettei mulla mitään rajoja ookkaan!!! :D
No, elänpähän...Vaikka muita se joskus huimaakin :kieh:
Tahdon vauvan!!! :xmas:

:laugh: No ei sitä pidäkään omaa elämäänsä rajoittaa! Hyvä vaan jos osaat olla ihan vailla rajoja, mä kannatan samaa! :flower:

Yhteistyössä