mä haluan naimisiin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

takemyhand

Jäsen
02.06.2007
463
0
16
Niin mä haluan naimisiin... Mutta en kehtaa kysyä mieheltä jos se haluu, se on kyllä sanonnu joskus että hänkin haluaisi, mutta voiko nainen sellasta kysyä ja miten??? :D Iski tällainen pikku juttu mulle nyt vaan =)
Oonko mä jotenki outo ku haluan naimisiin,heh :D

juu ei muuta!!!!

täällä sama juttu, haluaisin kovasti naimisiin, hullu minä vissiin :laugh:
ollaan puhuttu että 08 tai 09 muttei tarkemmin, sanoin että vuotta aikaisemmin haluan tietää milloin kirkko varataan, nyt loppu on miehen käsissä :D
ai nyt tulevana karkauspäivä? hmm... pistetään mietintä myssyyn jos ei ala kuulumaan ;)

29.2

eihän helmikuussa ole oikeasti kuin 28 päivää... joten kerran neljässä vuodessa maapallon oikeassa ajassa pysymisen vuoksi on helmikuussa 29 päivää ja tämä päivä on perinteisesti sellainen päivä, että nainenkin saa kosia

Eiks karkauspäivä ole se "ylimääräinen" päivä neljän vuoden välein, jolloin naisetkin saa kosia. Päivän tarkoitus on tasoittaa vuoden kierto tasaiseksi, muuten vuodenaikojen ajankohdat muuttuisivat kalenterissa... Äh, oonko mä ymmärtänyt oikein? :whistle:

Kaskauspäivä on yksi ylimääräinen päivä joka lisätään helmikuuhun.. en muista kuinka monen vuoden välein. Sillä tasataan noita "päivävirheitä".. en osaa selittää paremmin.

tossa viime kesänä että vuonna 2008 on meijän häät =) ja siihen mies vastasi että "selvä".ja keväällä valittiin sitten hääpäivä :heart: :heart: paikkakin on jo varattu,kirkkoa ei vielä,mutta kohta sekin :) :heart:

kysäsepä ihan suoraan vaan"mitä,jos mentäisiin naimisiin silloin ja silloin" =)

Häät on ihania. Varsinkin omat oli (mutta en kehtois montoo kertoo järjestää). Naimisissakin on ihanaa, vaikka totta helkutissa huonojakin päiviä on.

Sano vaan miehelleis, että se on rakas eikä toista yhtä rakasta tuu, jotta joutaahan tässä jo papin etteen :heart:

Yhteistyössä