Serkun kanssa naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Pystyisittekö menemään naimisiin tai edes vakavasti styylaamaan serkkunne kanssa?
Mä tossa lueskelin tota seiskaa niin iski silmään et oskari katajisto on ollu naimisissa serkkunsa kanssa ja niillä on lapsikin.
Laitontahan se ei ole, mutta mutta... en kyllä itse lähtis tohon.
Jotensakin ällöä :D :x

tästä on muuten täällä ollu ennenkin... aika pitkä ketju muistaakseni :)
Mut henk. koht. en vois kuvitella. eikä siis mitenkään laitonta, tiedän myös tällaisen serkkupariskunnan joilla on kans lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Pystyisittekö menemään naimisiin tai edes vakavasti styylaamaan serkkunne kanssa?
Mä tossa lueskelin tota seiskaa niin iski silmään et oskari katajisto on ollu naimisissa serkkunsa kanssa ja niillä on lapsikin.
Laitontahan se ei ole, mutta mutta... en kyllä itse lähtis tohon.
Jotensakin ällöä :D :x
Ihan saman huomasin minäkin eilen. Tiedetään täälläkin ettei laitonta, mutta
todellakin omitusita ja ällöä :kieh:

Mulla ei ole serkkuja, joten vastaan hypoteettisesti. Ei en voisi ruveta seurustelemaan serkun kanssa, se on kuitenkin niin läheinen sukulainen.

Peto on kyllä ilmoittanut menevänsä serkkunsa kanssa naimisiin, serkulta ei kyllä ole vielä kysytty mielipidettä. Ja onneks mieli luultavimmin muuttuu, kun toi jätkä on kuitenkin vasta 5v.

En ole serkkujen kanssa ollut lapsuuden jälkeen tekemisissä ja en heitä tunne mutta en silti pysytys seustelemaan saati n.aiskentelemaan serkun kanssa. hitto kai nyt muitakin miehiä maailmassa on ettei tartte lähisukulaista n.aida.

No en todellakaan. Tämän päivän Hesarissa oli juttua saksalaisista sisaruksista, joilla on keskenään neljä lasta, joista kaksi kehitysvammaisia. Ei siinä paljon ole järki päätä pakottanut, kehitysvammaisuuden riski kun on 40-50 %...
Olivat siis tutustuneet ennen kuin tiesivät olevansa sisaruksia. SIlti pitäisi ajatella asiaa järjellä.

en missään nimessä. sukurutsaus ei kuulu mun puuhiini. eikä meidän suku koskaan olis edes hyväksynyt sellaista,ei edes hieman kaukaisemman sukulaisenkanssa,esim. mun äidin serkun. se on aika nami,siksi siihen vertasin.

Mulle kaikki serkut on kuin siskoja/veljiä, kesät yhdessä maalla temuttu. En voisi kuvitellakaan meneväni naimisiin! Tulee Kaunari-fiilis pelkästä ajatuksesta, kyllä meressä kaloja riittää...

Entäs briteissä se yks pariskunta joka sai naimisiinmenon jälkeen tietää olevansa kaksoset..siis mies ja nainen. Molemmat adoptoitu vauvoina eri perheisiin. Mulla ainakin rupeis kolkuttelemaan siinä vaiheessa,jos ukolla olis sama syntymäpäivä,-paikka ja -aika ja ois vielä adoptoitukin.. :kieh: