G
gg
Vieras
joo'o..ja johtajat ei oo koskaan kotona ja naisiahan riittää kun rahaa kun enemmän kuin tarvii..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei sillä silleen väliä oo, kuulostaa vaan palomies hienommalta kuin paskakuskipaskakuskikin kelpaa kunhan tienaa meille riittävästi. tää insinöörijuttu on lähtenyt täällä muista liikkeelle kuin musta.
joo'o..ja johtajat ei oo koskaan kotona ja naisiahan riittää kun rahaa kun enemmän kuin tarvii..
Mutta palomies tai paskakuski ei tule ikina tienaamaan ns. riittavasti, jos parempaa elintasoa tarkoitat.
Minun mies tienaa paljon, mutta joutuu olemaan myos paljon poissa kotoa (tosin minulle se sopii hyvin).
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24891880:no eikö ammatille ole ihan sama mikä on. kun mies tai nainen on muuten ihana ja rakastettava
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24891880:no eikö ammatille ole ihan sama mikä on. kun mies tai nainen on muuten ihana ja rakastettava
no kunhan rahasta ei ole pulaa vaikka minä olisin kotona niin saa sitten olla ammatiltaan mikä tahansa. en mä luxusta tarvii enkä halua mut hevostelu on kallista![]()
Mikä olisi sulle riittävä summa miehen palkaksi, siis paljonko käteen kuussa?
Ja miksi ihmeessä sä et itse kustanna tai halua kustantaa sitä hevosteluasi. Oman elintason pystyy parantamaan jokainen ITSE, turha odottaa sitä toiselta.
Kun itse keskittyy oman elintason parantamiseen, kouluttautuu ym., siinä sivussa saattaa sitten tavata miehen, joka myös tienaa ihan kivasti. Jos amiksen bileistä bongaa sen, joka tarjoo eniten kaljaa, on elintaso-odotukset hiukan matalammat.
Tyhmä, tyhmempi, ap.. Voi kiesus oikeesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24892114:niin tyhmää johtajaakaan ei vissiin löydy että tollasen loisen ottais taakakseen.![]()
Tyhmä, tyhmempi, ap.. Voi kiesus oikeesti.![]()
Vahan naiivia haukkua ap:ta tyhmaksi. Toki han provoaa, mutta tassakin provossa on totuuden siemen ja ei ole mitenkaan kova vaatimus haluta hyvapalkkainen puoliso.
No kyllä mun mielestä on nimenomaan typerää OIKEASTI haaveilla hyväpalkkaisesta puolisosta. Jos mammonaa haluaa niin eikös ois vähän fiksumpaa huolehtia, että itse on hyväpalkkainen?
Toki jos nää ap:n kaikki viestit on jotain surkeeta läppää niin sitten.![]()
Minä valitsin mieheni muilla perusteilla kuin raha tai titteli. Viimeiset 4 vuotta mies oli pätkätöissä ja työkkärin koulutuksissa, mistään ei saanut töitä, vaikka haki joka ikiseen paikkaan mihin mielikuvitus vain riitti. Aloin jo vähän ehkä katkeroitua, elätin yksin meitä, minun rahoilla maksettiin asuntolainaa ja muuta. Mutta päätin, että en katkeroidu, vaan uskon, että mieskin saa töitä. Kannatti. Nyt se on uraputkessa, sai oikeasti hyvän työn, jossa pääsee etenemään.