Mä haluaisin lapsen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sellaisen ihanan nauravaisen 1-4-vuotiaan. Sellaisen kun ainokaiseni oli (nyt 13v), mutta olisiko aivan typerää teidän mielestänne?

Siis haluta lapsi sen takia, kun tuo ikä oli ainokaisella niin ihana. Nautin äitiydestä erittäin paljon, on se vieläkin hieno asia. Mutta tuo aika oli jotain erikoisen ihanaa.

Haluaisin lapsen myös siksi, että voisin olla vielä parempi äiti kuin aiemmin. En ole myöskään halukas elämään loppuelämää ilman kotona asuvaa lasta. Lapsenihan muuttaa jo muutamien vuosien päästä omilleen.

Olen vasta 31v, terve ja minulla on hyvät elämäntavat.

Kun kyselin täällä puolisen vuotta sitten kikkoja spermavarkauteen? :D mission accomplished!

Olen siis raskaana valitsemalleni miehelle, jonka kanssa on ollut jo pidempään kiihkeä suhde, mutta en ilmeisesti ole vaimomatskua.

Ruiskulla tärppäsi ;)

Spermavaras: Ymmärsinkö nyt oikein, että harrastit valitsemasi miehen kanssa seksiä, käytitte kortsua ja jälkikäteen kävit salaa ruiskun kanssa tyhjentämässä spermat kortsusta ja tyhensit sitten ruiskun sisääsi? Ja jos näin, niin kerroitko myös miehelle koko jutun, vai annoitko hänen vain ymmärtää että kortsu on luultavasti pettänyt?

Yhteistyössä