Mä en ymmärrä miks pitää lähettää joulukortteja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eieieiei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eieieiei

Vieras
Niitä pursuaa sitte vaan joka paikka kun ei niitä oikeen raaskisi hävittääkään. Mun mielestä sähköinen joulutervehdys olis paljon parempi vaihtoehto, se ei jäisi nurkkiin lojumaan. Vai mitä te teette joulukorteilla, säilöttekö niitä vuodesta toiseen? Meillä ainaki on niitä niin valtavasti etten enää tiedä mihin ne laittais. Tekis mieli lykätä paperinkeräyslootaan.

No esimerkiksi mun mummolla ei ole edes kännykkää, saati sitten tietokonetta. Ja lankapuhelimeen ei paljon viestejä lähetellä. Kyllä mä silti haluan häntä muistaa ennen joulua kun vasta joulun jälkeen on mahdollisuus tavata.

Kyllähän se käsin kirjoitettu ja jopa itse askarreltu kortti lämmittää paljin enemmän kuin sähköposti tai tekstiviesti. Joulun jälkeen kortzit menee roskiin, lukuunottamatta joitain erityisen hienoja.

Mä olen säilyttänyt (tai vanhemmat aluksi ovat) kaikki korttini mitä olen saanut. Sekä synttäri- että joulukortit. Musta ne on kivoja ja tykkään itekin lähettää. Ovat mulle muistoja. Niitä on mukava katsella joskus :) Oon kai sitten vanhanaikainen vaikka nuori olenkin..

mun mielestä nimenomaan kortit ovat ihania. Mä en tykkää yhtään siitä että kaikki pitää sähköistää ja jouluntoivotus tekstarilla ei ole yhtään niin kiva ku luukusta tippuva kortti.

Itse olen tosi huono joulukorttien lähettäjä, tai pääsiäis..jne.. Mutta Esim.synttärikortit lähetän AINA postikortteina, ja ilahdun valtavasti saadessani oikean, käsinkirjoitetun kortin tai varsinkin kirjeen!Olen niin "vanhanaikainen, kait, että enemmän melkein ärsyttää saada tekstareita tai meilejä joulun aikaan, kuin että ilahduttaisi.. Joku jo aiemmin näissä joulukorttipinoissa sanoi hienosti, että on mukavaa, kun joku on ajatellut sinua ja halunnut lähettää juuri sinulle sen joulukortin, oli se sitten lasten valokuva, itsetehty tai Tiimarista ostettu, mutta ajatellut sinua sen arvoiseksi! Täysi peesi tähän<3

Juurikin oikea kortti on paljon mukavampi saada ku sähkönen! Ja mekin kiikutettiin kortteja tänäki vuonna taas postiin -askarreltiin tyttöjen kanssa monta päivää! :)
Eikä niitä kortteja ole pakko säilyttää todellakaan, uuniin vaan sit tammikuussa! Tärkeimmät ja näteimmät kortit voi säilyttää

Yhteistyössä