Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kököttää aina sisällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Täällä taas vetelät, saamattomat ämmät yrittää puolustella laiskuuttaan, kun eivät saa itsestään sen vertaa irti, että edes nenänsä laittaisi ovesta ulos!

Se rikkaruohojen kitkeminenkö tosiaan tekee ihmisestä reippaan ja aikaan saavan? :D

Juu, se ja sitten naapureiden kanssa juoruilu aidan yli kahvikuppi kädessä!

Sisätiloissa kun on, niin ei tietenkään voi tehdä mitään muuta kun maata sohvalla läppäri sylissä ja sylkeä kattoon.

Itsellä on aikoinaan ollut juuri tuollainen kyttäävä naapuri.
Joka todellakin alkoi jossain vaiheessa häiritsemään ja sitten ei enää huvittanut paljon olla siellä ulkona, kun naapuri aina kyttäsi.

Ja todellakin aloin lähtemään lenkille ja muualle pois sieltä pihalta iltaisin. Sai olla rauhassa.
Mutta itse kyllä ahdistuin siitä jatkuvasta kyttäämisestä. Joten siitä oli tuo pointti.
Onneksi se on mennyttä. Mutta itseen tuo osui ja upposi. Ja siitä tuo edellinen vastaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mäkään ulkona paljoa viihdy. Pojan takia lähinnä tuleekin ulkoiltua.
Onneksi asutaan kerrostalossa niin ei tarvitse uteliaiden naapureiden pitää kirjaa ollaanko pihalla vai ei.

Jep, yksi syy monista miksi en viihdy omakotitalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en tiedä muiden ulkoilemisista, mutta onhan se outoa juu, jos ei ulkona ollenkaan käy!

Meillä naapurit ovat ihan itse kertoneet että ovat vapaapäivänsä sisällä, kun samalla kertoivat kadehtivansa meidän perhettä joka ulkoilee ja liikkuu ilman autoa. Minusta se nyt on ihan normaalia. Mutta ei se että maataan koko kesä sisällä!

No itse olen aivan terveen näköinen naisihminen, mutta en kestänyt tämän kesän kuumia päiviä yhtään eli, jos ulos lähdin, niin vasta illemmalla. Liekö MS-tauti syypää vai muuten vaan kuumudensieto nolla?

Mutta oikeesti, vittuako se muille kuuluu miksi joku ei ole juuri samaan aikaan/ollenkaan ulkona tiedän ihmtellessänne asiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Mutta oikeesti, vittuako se muille kuuluu miksi joku ei ole juuri samaan aikaan/ollenkaan ulkona tiedän ihmtellessänne asiaa?
Aika tylyä. Ei se muille kuulukaan, mutta ajattelu nyt yleensä on ihmiselle luontaista ja ajattelun kohde ei aina ole maailman tärkein. Varmaan itsekin ajattelet kaikkea turhanpäiväistä, et ehkä vain myönnä. Palstalle teet aloituksia vain kehitysmaiden poliittisesta tilanteesta, eikö vain ;)

Yhteistyössä