H
Hah
Vieras
Täällä taas vetelät, saamattomat ämmät yrittää puolustella laiskuuttaan, kun eivät saa itsestään sen vertaa irti, että edes nenänsä laittaisi ovesta ulos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:itse vihaan ulkona oloa. enkä juurikaan lapsen kanssa käy ulkona. Mies vie ulos viikonloppuisin.
Tietysti etelässä on toinen juttu. Siellä on kiva olla ulkon.,a
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:kans rakastan ulkoilua ja ulkona puuhastelua. Asutaan omakotitalossa ja kyllä tässä aina välillä pihalla naapureihin törmää/ pakostikin huomaa, että nekin touhuavat omalla pihallaan jotain. Ei siihen mitään kyttäystä tarvita vaan normaalia havannointikykyä. Jos ei KOSKAAN näe jotakuta naapuriaan pihalla, se on kyllä todella outoa. Luulisi että edes joskus osuisi samaan aikaan ulos. Ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että kökkivät sisällä päivät pitkät, oli kesä tai talvi, ilta tai aamu.
Minua se ei HÄIRITSE ja tuskin aapeetäkään, mutta en voi kuin ihmetellä. Mitä sellaiset ihmiset tekevät edes omakotitalolla??
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:kans rakastan ulkoilua ja ulkona puuhastelua. Asutaan omakotitalossa ja kyllä tässä aina välillä pihalla naapureihin törmää/ pakostikin huomaa, että nekin touhuavat omalla pihallaan jotain. Ei siihen mitään kyttäystä tarvita vaan normaalia havannointikykyä. Jos ei KOSKAAN näe jotakuta naapuriaan pihalla, se on kyllä todella outoa. Luulisi että edes joskus osuisi samaan aikaan ulos. Ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että kökkivät sisällä päivät pitkät, oli kesä tai talvi, ilta tai aamu.
Minua se ei HÄIRITSE ja tuskin aapeetäkään, mutta en voi kuin ihmetellä. Mitä sellaiset ihmiset tekevät edes omakotitalolla??
Niin juu, senhän takia ihmiset hommaa omakotitalon, että saisivat kökkiä ulkona pihahommissa tai juttelemassa uteliaiden naapurien kanssa
Ei hyvää päivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:Täällä taas vetelät, saamattomat ämmät yrittää puolustella laiskuuttaan, kun eivät saa itsestään sen vertaa irti, että edes nenänsä laittaisi ovesta ulos!
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:kans rakastan ulkoilua ja ulkona puuhastelua. Asutaan omakotitalossa ja kyllä tässä aina välillä pihalla naapureihin törmää/ pakostikin huomaa, että nekin touhuavat omalla pihallaan jotain. Ei siihen mitään kyttäystä tarvita vaan normaalia havannointikykyä. Jos ei KOSKAAN näe jotakuta naapuriaan pihalla, se on kyllä todella outoa. Luulisi että edes joskus osuisi samaan aikaan ulos. Ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että kökkivät sisällä päivät pitkät, oli kesä tai talvi, ilta tai aamu.
Niin juu, senhän takia ihmiset hommaa omakotitalon, että saisivat kökkiä ulkona pihahommissa tai juttelemassa uteliaiden naapurien kanssa
Ei hyvää päivää![]()
Niin no mitä sillä pihalla tekee, jos ei koskaan hyödynnä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän naapurissa on perhe, jossa vanhemmat eivät ole koskaan ulkona. Oli miten hieno päivä tahansa, he kököttävät sisällä ovet kiinni. Luulisi, että omakotitalossa olisi muutakin tekemistä...
Ollaan tässä vuosi asuttu ja rouvan olen tasan kerran nähnyt pihalla. Miestäkin näkee harvoin, silloin joko hakee polttopuita tms.
Mä tulisin hulluksi, jos joutuisin kököttämään koko päivän sisällä ja kävisin korkeintaan kaupassa!
Kesän asuin suurin piirtein ulkona.
Nytkin keli on ankea ja harmaa, mutta kohta laitan lenkkivaatteet niskaan. Ja jos ei jaksa lenkille lähteä, niin kyllä tossa pihalla touhuttavaa riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:kans rakastan ulkoilua ja ulkona puuhastelua. Asutaan omakotitalossa ja kyllä tässä aina välillä pihalla naapureihin törmää/ pakostikin huomaa, että nekin touhuavat omalla pihallaan jotain. Ei siihen mitään kyttäystä tarvita vaan normaalia havannointikykyä. Jos ei KOSKAAN näe jotakuta naapuriaan pihalla, se on kyllä todella outoa. Luulisi että edes joskus osuisi samaan aikaan ulos. Ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että kökkivät sisällä päivät pitkät, oli kesä tai talvi, ilta tai aamu.
Ei hyvää päivää![]()
Niin no mitä sillä pihalla tekee, jos ei koskaan hyödynnä sitä?
Mitähän sillä pihalla sitten pitäis tehdä? Ei me ainakaan asuta omakotitalossa siks, että haluttais hulluna kökkiä pihalla.
Ainoa syy asua omakotitalossa on ainakin mulle se, että ei oo nappuri ihan seinässä kiinni eli on hiukka omaa rauhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:kans rakastan ulkoilua ja ulkona puuhastelua. Asutaan omakotitalossa ja kyllä tässä aina välillä pihalla naapureihin törmää/ pakostikin huomaa, että nekin touhuavat omalla pihallaan jotain. Ei siihen mitään kyttäystä tarvita vaan normaalia havannointikykyä. Jos ei KOSKAAN näe jotakuta naapuriaan pihalla, se on kyllä todella outoa. Luulisi että edes joskus osuisi samaan aikaan ulos. Ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että kökkivät sisällä päivät pitkät, oli kesä tai talvi, ilta tai aamu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:Täällä taas vetelät, saamattomat ämmät yrittää puolustella laiskuuttaan, kun eivät saa itsestään sen vertaa irti, että edes nenänsä laittaisi ovesta ulos!
Alkuperäinen kirjoittaja siis tosissaanko:te mietitte että mitä naapurit ajattelee.. ei hyvää päivää
aivan liikaa olette sisätiloissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Mitä sellaiset ihmiset tekevät edes omakotitalolla??
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onkohan ap meidän naapuri? Mitä mä täältä sisältä seuraan sun touhuja niin sä istut hiekkalaatikon reunalla ja puhut kännykkään. Lapsi leikkii traktoreilla ja kun heittää sulle pallon, sanot et äitiä ei saa häiritä kun äiti puhuu puhelimessa. Mutta pääasia et sä oot ulkona, eiks vaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:Uskotelkaa itsellenne ja muille mitä haluatte, mutta ihminen jolla "riittää puuhaa" ja joka ei kyttää, tietäisi muka naapurien ulkoilun määrän? Jossain kohtaa ap valehtelee...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:Uskotelkaa itsellenne ja muille mitä haluatte, mutta ihminen jolla "riittää puuhaa" ja joka ei kyttää, tietäisi muka naapurien ulkoilun määrän? Jossain kohtaa ap valehtelee...
No jos mä tietäisin klo ajat koska se tulee ovesta ulos/ lähtee johonkin, niin sitten mua vois hyvällä syyllä sanoa kyttääjäksi. Mutta kun on vuoden asunut, on se aika ihmeellistä, että satuttais aina eri aikaan pihalle puuhastelemaan, kun muita naapureita tässä näkee säännöllisesti, enemmän tai vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:Uskotelkaa itsellenne ja muille mitä haluatte, mutta ihminen jolla "riittää puuhaa" ja joka ei kyttää, tietäisi muka naapurien ulkoilun määrän? Jossain kohtaa ap valehtelee...
No jos mä tietäisin klo ajat koska se tulee ovesta ulos/ lähtee johonkin, niin sitten mua vois hyvällä syyllä sanoa kyttääjäksi. Mutta kun on vuoden asunut, on se aika ihmeellistä, että satuttais aina eri aikaan pihalle puuhastelemaan, kun muita naapureita tässä näkee säännöllisesti, enemmän tai vähemmän.