V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meiju:Adoptiossa vauva saa ainakin mahdollisuuden elää!! Ajatteletko nyt siis omalta kannaltasi et abortti parempi vaihtoehto?
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:Mä taas en ymmärrä miksi näistä kahdesta pitäisi valita se automaattisesti ja aukottomasti parempi vaihtoehto.Mä kun uskon siihen,että tilanteet ratkasee myös jonkin verran siinä kun haetaan oikeaa vaihtoehtoa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja meiju:Adoptiossa vauva saa ainakin mahdollisuuden elää!! Ajatteletko nyt siis omalta kannaltasi et abortti parempi vaihtoehto?
Totta helvetissä mä ainakin ajattelisin omalta kannalta siinä tilanteessa! Kuinkas muuten? Onko vakoutumattomalla soluryppäällä oikeus määrätä naisen elämän kulusta ilman, että nainen on suostunut?
Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:Lapsettomana ja adoptiota harkitsevana olen kovin kiitollinen niille ihmisille, jotka ovat monille mahdollistaneet lapsen saamisen valitsemalla abortin sijaan adoption.
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehdot:Joo mut silti lapsi voi surra kohtaloaan ja kyllä silloin bioäitinä miettii että olis abortti pitänyt tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtoehdot:Joo mut silti lapsi voi surra kohtaloaan ja kyllä silloin bioäitinä miettii että olis abortti pitänyt tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja meiju:Adoptiossa vauva saa ainakin mahdollisuuden elää!! Ajatteletko nyt siis omalta kannaltasi et abortti parempi vaihtoehto?
Totta helvetissä mä ainakin ajattelisin omalta kannalta siinä tilanteessa! Kuinkas muuten? Onko vakoutumattomalla soluryppäällä oikeus määrätä naisen elämän kulusta ilman, että nainen on suostunut?
Kiva että sä ajattelet noin.. solurypäs.. ookei. Mun sisällä on alusta asti kasvanyt pieni ihmisen alku, ei solurypäs. Toivottavasti sulla ei ole yhtään solurypästä kotona!!
Alkuperäinen kirjoittaja tytti82:Lapsettomana ja adoptiota harkitsevana olen kovin kiitollinen niille ihmisille, jotka ovat monille mahdollistaneet lapsen saamisen valitsemalla abortin sijaan adoption.
Opettele sitten ajattelemaan sen verran, ettet päästä niitä soluryppäitä kasvamaan. Jos kerran olet sitä biologian kirjaakin opiskellut. Kait tiedät, että tämmöstä ei tartte vatvoa, jos huolehtii asioistaan.Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja meiju:Adoptiossa vauva saa ainakin mahdollisuuden elää!! Ajatteletko nyt siis omalta kannaltasi et abortti parempi vaihtoehto?
Kiva että sä ajattelet noin.. solurypäs.. ookei. Mun sisällä on alusta asti kasvanyt pieni ihmisen alku, ei solurypäs. Toivottavasti sulla ei ole yhtään solurypästä kotona!!
Kotona?Nyt meni ohi tuo "piikki"... Solurypäshän se on, ihan biologisillakin termeillä määriteltynä. Vilkaisehan vaikka ihan lukion/yliopiston bilsan kirjaa, sielläkin puhutaan nimenomaan soluryppäästä. Ja mä nimenomaan puhuin nyt biologisesta aspektista, ei voida puhua silloin samaan aikaan eettisestä näkökulmasta, siinä ei ole mitään järkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Meiju:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja meiju:Adoptiossa vauva saa ainakin mahdollisuuden elää!! Ajatteletko nyt siis omalta kannaltasi et abortti parempi vaihtoehto?
Kotona?Nyt meni ohi tuo "piikki"... Solurypäshän se on, ihan biologisillakin termeillä määriteltynä. Vilkaisehan vaikka ihan lukion/yliopiston bilsan kirjaa, sielläkin puhutaan nimenomaan soluryppäästä. Ja mä nimenomaan puhuin nyt biologisesta aspektista, ei voida puhua silloin samaan aikaan eettisestä näkökulmasta, siinä ei ole mitään järkeä.