mä en voi käsittää miten tää on mahdollista R-KIOSKIN MYYJÄLTÄ

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän sinusta melkein kaiken:
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
oltiin äitini kanssa tänään kaupoilla ja sitten ennen kun kun lähettiin kotiin kävi ostamassa pussi kortiin rahalla aikaa...ja PANKKI KORTILLA mutta eikö se r- kioskin myyjä hävittännyt koko kortin siinä tutkittiin koko r-kioskin alue missä se voisi mahdollisesti olla eikun heti pankkiin ja sulkemaan se kortti kun kortissa oli visa samassa ja oko pankkiiin :'( :'( :'( :'( ja oko pankissa ei ole mahdollista enää saada pelkkää automaattikorttia vaan sitten on pelkkä visä electron tai sitten käyt tiskiltä nostamassa

Voihan sitä Visakorttiakin käyttää pelkkänä automaattikorttina! Se visa on siinä vain lisämauste, ei sitä ole pakko käyttää!

Jotkut ei ehkä sillä sitä halua kun siinä on kuukausimaksu.Osuuspankissa 2.50e kk.Electron maksaa 0.83e.Voipi olla periaatekysymyksiä että jos ei tarvi eikä käytä,ei maksa turhasta.
Mutta kaikki kortithan muuttuu lopuksi visaksi, joten siitä on maksettava, tahtoi tai ei. Ja varmaan muuttuu vielä omalta tililtäkin nostaminen (tiskillä ) maksulliseksi.

Multa "hukku" kans pankkikortti ja sitä etsittiin kioskilta joka nurkasta. Löytyi sitten joskus puolen vuoden päästä kassahyllyjen välistä, kun sinne vaihdettiin kalusteet.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Multa "hukku" kans pankkikortti ja sitä etsittiin kioskilta joka nurkasta. Löytyi sitten joskus puolen vuoden päästä kassahyllyjen välistä, kun sinne vaihdettiin kalusteet.

Nimenomaan. Kortti on yllättän ohut kapistus ja voi tosiaan hukkua yllättäväänki paikkaan. Mä en kyllä ymmärrä kuinka yksinkertanen se myyjä olis jos ois sen kortin ite pölliny siinä.

Kuinkahan monesti minuakin "syytettiin" kortin häviämisestä työskennellessäni kassalla usean vuoden ajan... Ja AINA kortti löytyi lopulta hajamieliseltä asiakkaalta, joka oli tunkenut sen ajatuksissaan mihinlie taskuun.

että jotkut kassat antavat kortin heti takaisin vedettyään sen koneen läpi, jolloin kuitti annetaan tavallaan "eri kerralla". Voi olla tietty huono tapa, koska silloin juuri noita kortteja "hukkuu"

Alkuperäinen kirjoittaja y:
Äitis hukannut sen kortin itse

Jos äitisi muistuttaa vähääkään minua, kortti löytyy häneltä jostain lompakon välisestä tai laukun lokerosta. En tosin ole myyjää syyttänyt katoamisista koskaan... Enkä kirjastovirkailijaa kirjastokortin katoamisesta...
Itseni tuntien :ashamed: . Juhannuksena kadotin silmälasini, joita ilman näen n. 10 cm eteenpäin, kaikki siitä kauempana on sumuista massaa!

Olin ennen R-kioskilla töissä ja kerran asiakkaan kortti hävisi välille minä eli myyjä ja hänen kätensä.
Etsimme koko kioskin läpikotaisin ja asiakas meinasi soittaa poliisit. Tuntui tosi kivalta, kun olin aivan varma, etten ollut korttia ottanut.

Illalla kun sitten siivoilin lehtihyllyjä, niin kortti putosi kassalla telineessä olevien 7 päivää lehtien välistä.

ehkä pitäisi tuijottaa sitä korttia hievahtamatta. tai että asiakkaalle annetaan kaikki kortit kerralla. eri asia sitten että mihin se siitä pöydältä on hävinnyt, ja koska äitisi on kortin puuttumisen huomannut. jos hän tiskillä asioidessaan huomaa että kortti puuttuu. tai lähtiessään ovelta huomaakin että se puuttuu. vaiko vasta käveltyään muutaman askeleen muistaa ettei saanut korttia. ja kun sitä miettii ahkerasti, niin monasti asiakas oikeasti muistaa väärin. ne kortit on vihoviimeinen keksintö.

tarkkanahan aina saa olla, koskaanhan ei voi tietää mitä toisella on mielessä, mutta itekkin myyjänä olleena tiedän että niitä korttien ym lottolappujen etsimistä harrastetaan päivittäin ja yllätys yllätys useimmiten se löytyy asiakkaan lompakosta, taskusta, kassista jne ja hyllyjen välistä, lattialta jne asiakastilan puolelta

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Mun mies hävitti pari viikkoa sitten lompakkonsa, ja kaikki kortit piti tietenkin sulkea. Kyllä se sai pankista sellaisen väliaikaisen automaattikortin, jota käytti pari viikkoa, kunnes sai uuden pankki/visakortin. Ja OKO-pankista nimenomaan...
tikkurilan oko pankista sanottiin ettei niillä ole enää sellasia
:( :( :( ja sitltä myyjältä kysyttiin suoraan että ettei vaan olis sun taskussa ... :'( :'( :'( :'( mulla on niin paha mieli mutsin takia

Yhteistyössä