mä en voi käsittää miten tää on mahdollista R-KIOSKIN MYYJÄLTÄ

uneilmasäleikkö

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
2 084
0
36
vantaa
oltiin äitini kanssa tänään kaupoilla ja sitten ennen kun kun lähettiin kotiin kävi ostamassa pussi kortiin rahalla aikaa...ja PANKKI KORTILLA mutta eikö se r- kioskin myyjä hävittännyt koko kortin siinä tutkittiin koko r-kioskin alue missä se voisi mahdollisesti olla eikun heti pankkiin ja sulkemaan se kortti kun kortissa oli visa samassa ja oko pankkiiin :'( :'( :'( :'( ja oko pankissa ei ole mahdollista enää saada pelkkää automaattikorttia vaan sitten on pelkkä visä electron tai sitten käyt tiskiltä nostamassa

Mun mies hävitti pari viikkoa sitten lompakkonsa, ja kaikki kortit piti tietenkin sulkea. Kyllä se sai pankista sellaisen väliaikaisen automaattikortin, jota käytti pari viikkoa, kunnes sai uuden pankki/visakortin. Ja OKO-pankista nimenomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Mun mies hävitti pari viikkoa sitten lompakkonsa, ja kaikki kortit piti tietenkin sulkea. Kyllä se sai pankista sellaisen väliaikaisen automaattikortin, jota käytti pari viikkoa, kunnes sai uuden pankki/visakortin. Ja OKO-pankista nimenomaan...

jos r-kioskin myyjä hävittää kortin , on se minusta aika epäilyttävää, jos ei edes tiskin takaa löydy. itse oisin tuossa tilanteesa hälyttänyt poliisin.
eli myyjä vahvasti minun kohdallani olisi epäilty

tikkurilan oko pankista sanottiin ettei niillä ole enää sellasia
:( :( :( ja sitltä myyjältä kysyttiin suoraan että ettei vaan olis sun taskussa ... :'( :'( :'( :'( mulla on niin paha mieli mutsin takia

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
:( :( :( ja sitltä myyjältä kysyttiin suoraan että ettei vaan olis sun taskussa ... :'( :'( :'( :'( mulla on niin paha mieli mutsin takia

Kurja juttu :| mutta tuskinpa se myyjä nyt olis vastannut, että: joo, mun taskussahan se... poliisit olisin soittanut

sinuna oisin hälyttänyt poliisin, yritin juuri kysyä sulta, oliko r-kioskissa muita kuin te, et vastannut.mutta minusta myyjä epäilyttävä. miksi et hälyttänyt poliisia?minä oisin. ei kortti niin vain katoa kioskissa.mieti vähän?
tasan jokainen tajuaa myyjän syylliseksi eikä lähde pankkiin sulkee tiliä.
en minä ainakaan.se olta kortti jossain kioskissa tai se myyjä varas.lähtemällä pois annoit sille mahdollisuuden...mut jos kortti suljettu se ok

se tässä on ihme juttu kun r-kiskalla ei ollut sillä hetkellä ketään mutsi oli ainut ja yks oli ennen sekin lähti sieltä ja mä olisin nähnyt jos se olisi tippunnut kun oli siittä noin 500m päässä ja näin koko ajan mutsin enkä nähnyt että se olisi tippunnut edes se kortti

se tässä on ihme juttu kun r-kiskalla ei ollut sillä hetkellä ketään mutsi oli ainut ja yks oli ennen sekin lähti sieltä ja mä olisin nähnyt jos se olisi tippunnut kun oli siittä noin 500m päässä ja näin koko ajan mutsin enkä nähnyt että se olisi tippunnut edes se kortti

asioiko sun äitisi sillä kortilla r-kioskissa eli antoiko äitisi kortin myyjälle ?
ja sanoiko myyjä että kortti hävisi?

mutsi antoi pankki kortin myyjälle kun maksoi sen matkakortiin ladatun rahan...ja sen jälkeen korttia ei oo näkynnyt eikä löytynnyt...mutsi tajusi että muujä ei antannut korttii kun oli laittamassa lompakkoon matka korttia ja kuittia ja pankki korttia se väitti että antoi mutsille takas

minusta on aivan käsittämätöntä että myyjä voi hävittää kortin! Olen itse myyjä ja toi kuulostaa niin utopistiselta että! :o Minusta se kortti pidetään asiakkaan näkyvissä koko ajan. Käsi se myyjä!

mutsi antoi pankki kortin myyjälle kun maksoi sen matkakortiin ladatun rahan...ja sen jälkeen korttia ei oo näkynnyt eikä löytynnyt...mutsi tajusi että muujä ei antannut korttii kun oli laittamassa lompakkoon matka korttia ja kuittia ja pankki korttia se väitti että antoi mutsille takas

Niin kumpi tässä hävisi, matka- vai pankkikorttiko?
Sieltä lompakosta taitavat löytyä!

tää on ihan uskomatonta, mutta mulle kävi kerran samalla tavalla. olin siis s-marketissa töissä ja hävitin asiakkaan maksukortin... etsittiin sitä isolla porukalla varmaan puol tuntia kun sit löyty. en enää muista mihin se oli mennyt, mutta jossain pienessä välissä/kolosessa se oli (oli tippunut sinne).. olin ihan paniikissa ja siinä jo moneen kertaan tyhjensin taskuni pöydälle osottaakseni että se kortti ei todellakaan ole taskussani...

lisään vielä että olin raskaana ja muistini pätki aika lailla välilllä. mulla oli etutaskussa mustekynä mitä aika aktiivisesti käytin (lähes joka asiakkaan kohdalla). kun olin käyttänyt sitä, laitoin sen takaisin etutaskuun. vähän olin paniikissa kun aloin tyhjentämään sitä taskua, koska pidin sitä lähes todennäköisenä että olisin sen kortin sinne sujauttanut samalla kun mustekynänkin

No yleensä siellä on vaikka ja mitä tavaraa ja paperia siinä kassan vieressä ja todennäköisesti on siellä jossain välissä.Musta ihan ymmärettävä erehdys.Kannattaa tänään vielä käydä kysymässä sitä jos on vaikka löytynyt.KAi sekin nyt tajuaa että jos olisi ottanut että ei sitä voi käyttää jos suljettu?

Siis oliko sun mutsi vielä kassalla kun huomasi kortin hävinneen, vai oliko jo lähtenyt käveleen sua kohti?
Ihan vaan tarkentava kyssäri, kun se on voinut tipahtaa ovelle kävellessä johonkin karkkihyllyyn kädestä ja sen on voinut joku siitä löytää, tai sit se kököttää siell'ä vieläkin. Voipi myös olla kassalla jossain pienessä raossa, josta löytyy ehkä kuukausien päästä. En noilla tiedoilla syyttäisi myyjää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
mitä se ärrämyyjä olis hyötynyt siitä että kortin olis varastanut, kai nykyajan ihmiset tajuaa, että tällaisissa tapauksissa omistaja korttinsa kuolettaa välittömästi.

mäkin ihmettelen, siis eihän sille olis mitään hyötyä siitä kortista..

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
mitä se ärrämyyjä olis hyötynyt siitä että kortin olis varastanut, kai nykyajan ihmiset tajuaa, että tällaisissa tapauksissa omistaja korttinsa kuolettaa välittömästi.

mäkin ihmettelen, siis eihän sille olis mitään hyötyä siitä kortista..
mä en käsitä ihmisiä, nykyisin on aina ensimmäinen ajatus näköjään se, että toinen yrittää varastaa tai huijata. iselle kävi kerran vastaavasti kukkakaupassa, pankkikortilla maksoin ja sit sitä korttia ei yhtäkkiä löytynytkään mistään. etsittiin myyjän kanssa kilpaa, ja sit kortti lopulta löytyi myyntipöydän alta sellaiselta jännältä ulokkeelta, eli myyjä oli kortin laittanut pöydälle ja se siitä oli luiskantanut.

täälläpäin yks r-kioskin myyjä yritti huijata yhtä tuttua, ku toi kenon lapun missä oli voitto, ettei siinä ois ollu mitää :o
ja sit yhden kerran samalle myyjälle tuli joku mies sanomaan et oli liikaa ottanu häneltä rahaa..tuosta en sit tiedä pitääkö paikkaansa, mut myyjä sillon tiuskas et ite oot hävittäny sen :/ ite kyl tarkkaan katson paljon annan rahaa tolle myyjälle :whistle:

Yhteistyössä