Mä en varmaan saa sit ikinä lapsia!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Et osaa vielä edes hahmottaa, miten pitkä aika on vaikka 10 vuotta. Se aika sinulla on ihan kevyesti etsiä uutta kumppania ja perustaa perhe :) Vaikka nyt tuntuisi surulliselta, anna ajan kulua. Se auttaa. Ota ihan iisisti ja usko vain, että sinulla on aikaa toteuttaa haaveesi.

ei helvetti :laugh: :laugh: "et osaa vielä hahmottaa"

Voi juma jos mulle jokus puhuis joskus noin niin tietäis puhuneensa.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
No huh huh. "Kaikki" eroaa tuossa iässä.

Oukei,no saas nähdä.
täytän 22 ja yksi lapsi ja toista yritellään..eroominen ei kyl kuulunu mein suunnitelmiin mutta sähän sen päätät

Siksi lainausmerkit. Eli ei tietysti kaikki, mutta ihan oikeasti kyllä erittäin iso osa pareista. JA SE ON IHAN HEMMETIN HYVÄ ASIA!!

Harva olisi enää kolmi-nelikymppisenä tyytyväinen silloiseen valintaansa. Niin mielettömästi tapahtuu kasvua ja aikuistumista juuri ikävälillä 20-35 että moni pari "kasvaa erilleen".

Mutta kuten sanottu, tietysti happy ever after parejakin on. Ja hienoa heille :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Paha olla:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
No huh huh. "Kaikki" eroaa tuossa iässä.

Oikeestiko? Mä en tunne nimittäin ketään, joten vertaistuen löytäminen on äärimmäisen hankalaa. Varsinkin sellaisten löytäminen, jotka ovat yhtä vauvakuumeisia kuin minä.

:o Et tunne ketään joka on eronnut parikymppisenä? Öööh no joo. Deittipalstat on muuten täynnä miehiä jotka on eronnut siitä nuoruuden rakkaudesta (ja niistä on mahdollisesti lapsi/lapsia), ei ne nimittäin kestä kuin erittäin harvalla.

siis mikä kestää erittäin harvalla?

Siis se sama suhde hautaan saakka jos on aloittanut teininä seurustelun. Jossain vaiheessa ero todennäköisesti tulee ja varsinkin ne teininä aloitetut suhteet katkeaa. Tietysti on niitä onnellisia ikuisen kestäviä suhteitakin :)

Minkä ikäiset luet teini-ikäisiksi?

ap oli kuitenkin jo 21

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et osaa vielä edes hahmottaa, miten pitkä aika on vaikka 10 vuotta. Se aika sinulla on ihan kevyesti etsiä uutta kumppania ja perustaa perhe :) Vaikka nyt tuntuisi surulliselta, anna ajan kulua. Se auttaa. Ota ihan iisisti ja usko vain, että sinulla on aikaa toteuttaa haaveesi.

No sori vain, mutta näin taaksepäin katsoessa minusta parikymppisenä ON vaikeaa hahmottaa, miten pitkä aika oikeasti on edessä ja mitä kaikkea vuosien saatossa voi tulla tapahtumaan. Jos olet nuorempi ja luulet jo tietäväsi kaiken, niin pidä se. Ei ole pakko ottaa "vanhempien" kokemuksista lohtua. Parikymppisenä vain monet asiat voivat tuntua maailmanlopulta, mutta ajan kuluminen auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No sori vain, mutta näin taaksepäin katsoessa minusta parikymppisenä ON vaikeaa hahmottaa, miten pitkä aika oikeasti on edessä ja mitä kaikkea vuosien saatossa voi tulla tapahtumaan. Jos olet nuorempi ja luulet jo tietäväsi kaiken, niin pidä se. Ei ole pakko ottaa "vanhempien" kokemuksista lohtua. Parikymppisenä vain monet asiat voivat tuntua
maailmanlopulta, mutta ajan kuluminen auttaa.

Peesi :)

Joo, kiire tulee ja sun elämäs on loppu

Sullon VAAN 20 vuotta aikaa tehdä niitä lapsia!

Ehdit erota vielä monta kertaa. Sulla voi olla nelikymppisenä vaikka kuinka monta lasta - yhden tai useamman miehen kanssa.
Tunnen monta naista, jotka on saaneet ekan lapsen n. 35-vuotiaana ja lapsia on 2 - 4 kpl.

Yhteistyössä