Mä en vaan halua lisää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
lapsia. :/ 2 on ja se riittää. =)

Mutta,toi jatkuva painostus miehen ja anopin suunnalta.Nyt anoppi jopa leimas mut LAPSIA VIHAAVAKSI!!! :o

Lapsethan on ihania ja vaikka mä en itselle niitä kahta enempää halua,niin ei kai se musta lasten vihaajaa tee? :o :o

Mies painostaa eika rankasti.Sanoo,ettei mulla ole oikeutta estää sitä saamasta lisää lapsia :(
Ei olekkaan :/ Mutta,ei kai kukaan voi mua pakottaa saamaan enempää kuin itse haluan? :/

Musta on tehty itsekäs ihminen,kun en vaan suostu lisääntymään.Välillä on tunne,et on PAKKO raskautua ihan vaan muiden mieliksi :ashamed:

kuinka vanhoja lapsesi ovat? oletkos varma ettet halua lisää lapsia kun nykyiset lapsesi ovat vanhempia?

itselläni on myös kaksi lasta 2,5v ja 10kk ja tällä hetkellä ajattelen etten halua lisää mutta eihän sitä koskaan tiedä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 11:28 vieras kirjoitti:
kuinka vanhoja lapsesi ovat? oletkos varma ettet halua lisää lapsia kun nykyiset lapsesi ovat vanhempia?

itselläni on myös kaksi lasta 2,5v ja 10kk ja tällä hetkellä ajattelen etten halua lisää mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Meillä on lapset 12v ja 8v.Ite en halua takaisin "vauvarumbaan",vaikka vauvat onkin ihania.

Meillä myös kaksi lasta ja ne saa myös riittää. en vihaa lapsia päin vastoin,mutta en vaan halua enää herätä yöllä syöttämään ,vaippoja vaihtamaan ja olla koko ajan "tavoitettavissa". ehkä olen itsekäs,mutta tarvitsen myös omaa aikaakin ja meinaan saadakkin sitä ,kun on vaan nuo kaksi peräkanaan tehty,niin mä pääsen myäs joskus liikkeelle ilman lapsiakin.
kyllä itse sen parhaiten tietää onko valmis vaiko ei. siihen ei anopilla ole nokkaa koputtelemista!!!!!!!

Eihän sitä lapsia vihaava haluaisi äidiksi lainkaan, edes "vain" kahden lapsen verran. Se, että sinä ja miehesi keskustelette asiasta on normaalia, mutta mitä ihmettä se anoppi luulee tekevänsä :o On se vaan kumma, kun jotkut ihmiset eivät osaa erottaa omaa elämäänsä toisten elämistä. Ero kun on niin yksinkertainen - jokainen päättää itseään koskevista asioista itse ja kysyy kyllä halutesaan neuvoja. Mullakin on tilanteita, jolloin erään sukulaisen lapsenhoitotapa saa niskakarvat nousemaan, mutten sano mitään, sillä se mun kauhistuminenhan on mun ongelmani - ei hänen. Ei kenenkään tarvitsee muokata elämäänsä toisen ihmisen mukaan (poislukien nyt normaalit säännöt ja lait).

Ja itselläni on kaksi lasta, tahdon yhden tai kaksi lisää, mutta tämä (kuten myös edelliset lapsensuunnittelut) on vain ja ainoastaan minun ja mieheni välinen asia. Muille se on sitten ilmoitusluontoinen asia, mikäli toteutuu. Enkä todellakaan katso pitkin nenänvartta, jos muut kertovat erilaisia suunnitelmiaan, 0 tai 50 lasta, eipä ole minun asiani.

No älä ole siltikään noin itsekäs vaan koita ajatella tulevaisuutta. Ajattele lapsilla olisi sisaruksia joiden kanssa olla :)
Sanotaan, että kolmannesta lapsesta pystyy nauttimaan kaikista eniten! :heart:

Yhteistyössä