Takutaan siis vieläkin pojan syömisen kanssa, mä en edes muista koska olisi syönyt jotain muuta kun puuroa ja jugurttia :headwall: Eli kaikilla aterioilla on puuroa ja välissä sitten jugurttia. Kukaan ei tunnu välittävän ollenkaan, että miksei se syö. Tällä viikolla on taas soiteltu läpi kaikki neuvolasta lastenpoliin :kieh: Ja ainut josta tuntuu välittävän on se, että pojalle pitää saada menemään karkeampaa ruokaa, "paras" ehdotus taisi olla se, että laita pojan lempipuuroon muruja tai tee puuroa hiutaleista... arvatkaa syökö poika enää sen jälkeen sitä puuroakaan |O
Mä oon enemmän huolissani siitä, miksei syö mitään muuta kun puuroa ja jugurttia. Ei suostu edes maistamaan... kuinka kauan poika yleensäkin jaksaa tuommosella ruokavaliolla? Mistä mä tähän saan apua, kun ei kukaan tunnu tajuavan minkälaista tämä on?!!!
Mä oon enemmän huolissani siitä, miksei syö mitään muuta kun puuroa ja jugurttia. Ei suostu edes maistamaan... kuinka kauan poika yleensäkin jaksaa tuommosella ruokavaliolla? Mistä mä tähän saan apua, kun ei kukaan tunnu tajuavan minkälaista tämä on?!!!