mä en tie tosta pukista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
kun esikko puhuu joulupukista..meillä ei oo ikinä käynyt. kaupoissa olaan käyty moikkaas.
mutta se myös on nähnyt kun ollaan ostettu lahjoja. on nähnyt yhden kaapin täynnä lahjoja.
ja näki kun paketoin paketin jollekkin köyhän perheen tytöllle. ja kerroin ettei heillä ole rahaa ostaa lahjoja joten autetaan.

ei vielä ole ihmettelyt mutta varmaan pian ihmettelee.
että kuinkas ne paketit kaapissa on kun pukin ne pitäis tuoda.

Meillä kans tuo 5v ihmettelee, ett miks joululahjoja ostetaan, kun pukkihan ne tuo...

Ollaan nyt sanottu, että esim mummot ja papat ja kummit ostaa osan lahjoista, että joulupukki ei tuo kaikkia. Joulupukki tosin päättää sen, että montako lahjaa saa, joten kilttinä pitää olla. ;)

Tähän asti ei oo ennen epäillyt mitään... mutta kun nuo sukulaiset on vähän varomattomia suustaan... eli kyselleet joulusta vähän liian kovaan ääneen, niin on nuo poitsut kuunnelleet liian tarkkaan. Vaan eiköhän nuo joulupukkiin usko, kun joulupukki aattoiltana paikalle tupsahtaa. :xmas:

Miksi ette paketoin ja osta lahjoja salassa? Meillä kyllä 5 vuotias uskoo täysin joulupukkiin, eikä ole tarvinnut meidän lahjahssäämistä seurata kun salassa on tehty.

lapset on kaupoissa mukana.ei salassa voi ostaa.

mä kanssa sanonut että joulupukki sitten sanoo kuinka monta saa ostaa mutta me sitten ostetaan. joulupukki tuo ne lelut kauppoihin ja tontut ne tekee.
kun mä haluan että lapset ainakin kummeja kiittää lahjoista