Mä en tajuu, mistä sukulainen keksi huostaanoton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännä juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jännä juttu

Vieras
Sille ei sanottu mitään, kun ei juurikaan olla tekemisissä ja silti keksi et lapset ei oo kotona nyt. Koko suvun voimin mietittiin, mistä keksi, ja sit kysyin, niin sanoi arvanneensa. Ihmeteltiin sitten, mistä, kun muut ei tiedä, kuin ME. (isovanhemmat ja siskot )
Mut on lapsena testattu olenko normaali ja saivat tulokseksi, et mul on keskimääräistä parempi päättelyky, mut tää on kyl jo erikoista, et keksii tollasta tän, koska meillä ei ole mitään ongelmia perheessä tai lasten hoitamisessa ollut.
Kai se sitten oli jeesus joka kertoi ton heille, koska uskovaisia hekin ovat.

Mä ymmärin asian näin.

Ap:n lapset pn huostaanotettu, asiasta tietää vain ap:n vanhemmat ja sisarukset. Kuitenkin ap:n ystävä arvasi (tai kuuli jostain) että lapset on huostaanotettu.

Ap:lla on testattu aikoinaan jotain missä sitten selvisi että hänellä on keskimääräistä parempi päättelykyky.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
?! En nyt oikeen ymmärtänyt.

Mitä et ymmärrä? Yritän kertoo. Lapset huostaanotettiin ja tänään sukulainen lähetti viestin, et lapset "lomalla" saako heitä käydä katsomassa jne. Vähän outoa saada tuollainen viesti, kun en tiennyt kenenkään tietävän huostaanotosta ja vielä oudompaa et sanoi vaan arvanneensa koko jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mä ymmärin asian näin.

Ap:n lapset pn huostaanotettu, asiasta tietää vain ap:n vanhemmat ja sisarukset. Kuitenkin ap:n ystävä arvasi (tai kuuli jostain) että lapset on huostaanotettu.

Ap:lla on testattu aikoinaan jotain missä sitten selvisi että hänellä on keskimääräistä parempi päättelykyky.

Joo, noin suurinpiirtein, mut ystävä oli sukulainen ja ihmettelin sitä, mistä arvas ja jos päätteli,niin oli tooosi hyvin päätelty ja et päättelykyky on kyl mullakin hyvä, mut siltikin ihmettelen, et vaan päätteli, ilman mitään vinkkii keltään, koska yleensähän ei ketään huostaanoteta ilman pätevää syytä ja kaikki uskovat meillä asioiden olevan hyvin.

Mutta nää isovanhemmat eivät halunneet isäni siskolle vielä kertoa. Eikä omat siskonikaan halunnut vielä kertoa. Minä kerroin itse. Annoin puhelinnumeron, että kummit voivat soittaa sinne. Itse sanoi päätelleensä, kun ei päässeet viime viikolla vanhemmilleni kylään, kun sanoivat menevänsä xxx. (sinne paikkakunnalle missä lapset ovat)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Ei ihme että lapsesi on huostaanotettu. Ethän osaa edes kirjoittaa ymmärrettävästi, puhumattakaan "päättelykyvystäsi"....

Katos kaikkee en täs kerro. Mikäs sua vaivaa? Päättelykyvyn kerroin, kun täti ilmeisesti omaa yhtä hyvän. Eli kykenen päättelemään asioita keskimääräistä paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jännä juttu:
..koska meillä ei ole mitään ongelmia perheessä tai lasten hoitamisessa ollut..

...Eli kykenen päättelemään asioita keskimääräistä paremmin..

Aika erikoista, jos ei mitään ongelmia ole perheessä tai lasten hoitamisessa ja lapset huostaanotetaan. Juups.

Ja et sitten osannut päätellä, että tuo "ongelmattomuus" saattaa johtaa lasten huostaanottoon?

On tainneet testaajat heittää edes jotain positiivista kehiin, kun muuten olleet niin surulliset tulokset.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Hulvaton aloitus. Toinen kehuu päättelykykyään sinnikkäästi ja muut eivät edes ymmärrä mitä hän kirjoittaa. :D

Niin noh, ei ap meille kertonut mitä sai ymmärrettävän tekstin kirjoittamiskokeesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Hulvaton aloitus. Toinen kehuu päättelykykyään sinnikkäästi ja muut eivät edes ymmärrä mitä hän kirjoittaa. :D

Niin noh, ei ap meille kertonut mitä sai ymmärrettävän tekstin kirjoittamiskokeesta.

Näin on. :D Kirjoittamiseen ei tuo päättelykyky mitään vaikuta. Mutta ehkä se on perinnöllinen ominaisuus josn tämä sukulainen kerran sen huostaanoton niin loistavasti arvasi? :whistle:

Yhteistyössä