Mä en tajua yhtä asiaa noista "miljonääriäideistä"

Ja tää olen ajatellut siruttaa lapseni-homma! What!!! Luuleeko ne tosiaan että jotakuta kiinnostaa kidnapata suomalaisen "miljonäärin" ei-yhtään-tunnettu-lapsi...

Mä olin Espanjassa reilun 5 viikkoa enkä kyllä oppinut montaa sanaa, vähän jotakin osasin ennestään. Englanniksi ei tahtonu paikallisten kanssa pärjätä koska eivät he sitä pahemmin osanneet, ei edes nuoret. Elekielellä ja parilla espanjankielisellä sanalla pärjäs aika hyvin.

Ja sit kun ne sen blondin "kotona" jankutti sitä huiviasiaa, ja tumma sitten kysyi siltä "eksä ottanut mitään huivia mukaan" kuka oikeesti kysyy noin, jos toinen on olevinaan kotonansa. Ottanut mukaan mistä?

Mä olin Espanjassa reilun 5 viikkoa enkä kyllä oppinut montaa sanaa, vähän jotakin osasin ennestään. Englanniksi ei tahtonu paikallisten kanssa pärjätä koska eivät he sitä pahemmin osanneet, ei edes nuoret. Elekielellä ja parilla espanjankielisellä sanalla pärjäs aika hyvin.

No aika outoa jos ei ole kieltä tarttunut edes sen vertaa että osaisi tervehtiä espanjaksi... feikkiohjelmahan tuo taitaa kyllä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22300290:
No aika outoa jos ei ole kieltä tarttunut edes sen vertaa että osaisi tervehtiä espanjaksi... feikkiohjelmahan tuo taitaa kyllä olla.

Siis ei osaa tervehtiä espanjaksi? :O Mä en ole tuota kattonut kuin vähän yhtä jaksoa ja sitten olen täältä lukenut juttuja siitä sarjasta.

Mutta siis espanjaksi osaa tervehtiä vaikkei olisi edes koko maassa käynyt, ainakin mä osasin...

Uusimmat

Yhteistyössä