Mä en tajua tuota lasta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti joka tulee hulluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti joka tulee hulluksi

Vieras
Mä oon ollut 4,5 vuotta yksinhuoltajana, erosin pojan isästä tuolloin. Enkä ole sen jälkeen kotiini yhtäkään miestä tuonut.

Ja nyt. Nyt tuo on alkanut puhumaan "äidin miehestä", sen mielestä mulla on mies, joka on välillä meillä kylässä jne :o Eikä tasan todellakaan ole! Miks ihmeessä se puhuu noita? Kun sanon että älä höpötä, ei mulla ole mitään miestä, niin lapsi toteaa tiukasti että onpas, ja sä oot ihan rakastunut siihen.

Siis :o

Onko tää nyt joku kuviteltu mieshahmo sitä varten, että poika saa tuntea mustasukkaisuutta jne niitä kehitykseen kuuluvia juttuja joita tulee lapsille? Vai mitä ihmettä tää on?

En tykkää yhtään, jos poika alkaa juttelee jossain päivähoidossa tädeille että äitillä on mies ja ne on alasti sängyssä jne. Helvetti. Varsinkin kun ei edes ole.
 
Eipä käy isällään. On elämänsä aikana nähnyt isänsä kait jotain kolme neljä kertaa, edellisestä kerrasta tulee kaksi vuotta. En minä tiiä mistä se on noita kuullut, mulla kun ei edes käy sellaisia kavereita kylässä jotka puhuis jotain tuommosia.
 
Joo, lapsi on vähän reilu 5v.
Ihan kiva vaan, kun tuntuu että oon tuon miehettömyyden takia muutenkin päiväkodissa jo silmätikkuna, niin jos lapsi alkaa puhumaan jotain että äiti on alasti miehen kanssa jne juttuja niin.. voin vaan kuvitella miten tätien silmät pyörii päässä.. ja varmaan uskovat kun sanon että poika keksii juttujaan. Huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti joka tulee hulluksi:
Joo, lapsi on vähän reilu 5v.
Ihan kiva vaan, kun tuntuu että oon tuon miehettömyyden takia muutenkin päiväkodissa jo silmätikkuna, niin jos lapsi alkaa puhumaan jotain että äiti on alasti miehen kanssa jne juttuja niin.. voin vaan kuvitella miten tätien silmät pyörii päässä.. ja varmaan uskovat kun sanon että poika keksii juttujaan. Huoh.

Siis onko hän puhunut sinulle, että alastonna olette sängyssä? Vai pelkäätkö, että hän vielä puhuu...
 
Ota asia itse esille päiväkodissa ja kerro että jutut ovat potaskaa, mutta että vaivaavat sinua.... kun kerran ns. "valehtelee". Ehkä siellä on just käsitelty perhettä ja äitiä ja isää ja hän vaan toivois et teill olis mies talossa ja mielikuvitus laukkaa.
 
Just tänä aamuna sanoi että "mä oon nähnyt sut äiti alasti sängyssä sen miehen kanssa kun tulin hakemaan lehteä sun huoneesta"
Ja kun ei nyt mitenkään, millään ilveellä voi pitää paikkansa. Ehkä silloin kun olin isänsä kanssa, on saattanut käydä näin mutta tuo poika on ollut silloin alle 1v eikä todellakaan kävellyt yksinään missään.
Poika käy tukiperheessä, jossa on isä ja äiti, oisko siellä ehkä nähnyt? En tiedä.
 
Mielikuvitusisä, aivan kuten joillakin kaveri. Poika käsittelee isättömyyttään tällä tavoin, ei tarvitse huolestua. Mutta jos asia häiritsee sinua, niin oita yhteyttä neuvolaan.
 
Itseasiassa.. tuli tuosta mielikuvitusisästä mieleen..
Viimeaikoina poika on puhunut myös kaikkea mitä isän kanssa tekivät.. esim äskettäin luki mainoksia ja siellä oli niitä tortillalastuja, "iskälläkin me syötiin näitä" yms. Olen vähän epäillyt, miten vois muistaa niin tarkkoja yksityiskohtia jostain parin vuoden takaisesta mutta jos kyseessä onkin mielikuvitusleikit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aplla vielä yks juttu:
Itseasiassa.. tuli tuosta mielikuvitusisästä mieleen..
Viimeaikoina poika on puhunut myös kaikkea mitä isän kanssa tekivät.. esim äskettäin luki mainoksia ja siellä oli niitä tortillalastuja, "iskälläkin me syötiin näitä" yms. Olen vähän epäillyt, miten vois muistaa niin tarkkoja yksityiskohtia jostain parin vuoden takaisesta mutta jos kyseessä onkin mielikuvitusleikit?

olisin mielikuvituksen kannalla, meillä "mira" tekee kaiken mahdollisen
 

Yhteistyössä