Ä
äiti joka tulee hulluksi
Vieras
Mä oon ollut 4,5 vuotta yksinhuoltajana, erosin pojan isästä tuolloin. Enkä ole sen jälkeen kotiini yhtäkään miestä tuonut.
Ja nyt. Nyt tuo on alkanut puhumaan "äidin miehestä", sen mielestä mulla on mies, joka on välillä meillä kylässä jne
Eikä tasan todellakaan ole! Miks ihmeessä se puhuu noita? Kun sanon että älä höpötä, ei mulla ole mitään miestä, niin lapsi toteaa tiukasti että onpas, ja sä oot ihan rakastunut siihen.
Siis
Onko tää nyt joku kuviteltu mieshahmo sitä varten, että poika saa tuntea mustasukkaisuutta jne niitä kehitykseen kuuluvia juttuja joita tulee lapsille? Vai mitä ihmettä tää on?
En tykkää yhtään, jos poika alkaa juttelee jossain päivähoidossa tädeille että äitillä on mies ja ne on alasti sängyssä jne. Helvetti. Varsinkin kun ei edes ole.
Ja nyt. Nyt tuo on alkanut puhumaan "äidin miehestä", sen mielestä mulla on mies, joka on välillä meillä kylässä jne
Siis
Onko tää nyt joku kuviteltu mieshahmo sitä varten, että poika saa tuntea mustasukkaisuutta jne niitä kehitykseen kuuluvia juttuja joita tulee lapsille? Vai mitä ihmettä tää on?
En tykkää yhtään, jos poika alkaa juttelee jossain päivähoidossa tädeille että äitillä on mies ja ne on alasti sängyssä jne. Helvetti. Varsinkin kun ei edes ole.