N
Niina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Niina:Ja Nina TT ja Timppa; Miksi pitäisi edes kohteliaasti mennä oikasemaan jonkun käsitys, uskoipa sitten, joulupukkiin, hammaskeijuun tai Jeesukseen?
Koska se vaikuttaa meidän jokapäiväiseen elämään. Samaa soopaa opetetaan kouluissa, päiväkodeissa, jopa päivittäispolitiikka on uskontoon sekoittunutta.
Mä lopetan tän sit heti ku kukaan ei enää tyrkytä uskontoja ja sitten ku niitä ei enää sekoiteta oikeeseen elämään.
No ehkäpä kannattaisi ottaa yhteyttä johonkin ylempään tahoon kuin johonkin kaksplussan harmaaseen Johannekseen.. Voi nimittäin olla aika pitkä polku jos tältä tasolta asti aikoo lähteä vaikuttamaan koulumaailmaan ja jopa politiikkaan =)
Omat lapseni on vielä kotihoidossa ja politiikassakaan en ole uskonnon tyrkyttämiseen törmännyt, joten itse en kyllä koe että kukaan olisi minulle mitään tyrkyttänyt..
Ja joka syksy tulee lokakuusta asti Joulupukkipaapatusta joka tuutista, käytkö silloinkin tavaratalonjohtajalle huomauttamassa, että "minä en kyllä usko Joulupukkiin, voisitteko olla tyrkyttämättä?"