Mä en taida tänään herätä ollenkaan ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Nukuin koko yön huonosti, kun mies kuorsasi. Aina kun herään yöllä menee ainkin puoli tuntia ennekuin nukahdan uudelleen. Se kuorsaaminen ärsytti. Kello oli soimassa 4.45 , koska piti herättää pikkupojat siihen aikaan. Heräsin kuitenkin jo 4.15, ja aloin keittämän kahvia.
Kun pojat oli saateltu taksiin, joka tuli 5.10. menin uudeleen nukkumaan, mutta pojan sänkyn. Siinä sitten sain vähän paremmin nukuttua, mutta siinäkin patjaoli kova ja vaikea oli nukkua pehmojen seassa. Nyt edelleenkin tuntuu että en ole VIELÄKÄÄN herännyt, vaikka ollaan puolessa päivässä. yleensä tähän aikaan olen hyvinkin energinen, olen aamuihminen.
EI vanha jaksa enää valvoa. Ens yön kyllä nukun sohvalla, jos pystyn, sekin on kuitenkin liian kapea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Välillä kun nukkuu liikaa väsyttää kauheasti,mutta mä olen viime aikoina nähnyt hirveitä painajaisia..
Aamulla on sitten väsynyt,kun hetken välein heräillyt..ja lisäksi herättyään kiukkuinen,kun ei heti tajua ,että se oli vain unta. :D

ota patja olkkarin lattialle niin ei ole niin kapea kuin sohva.
ripeitä poikia teillä, kun 25 minuutissa suoriutuu sängystä taksiin. itse tarvisin tuon 25 min heräämiseen

[QUOTE="vieras";25488992]ota patja olkkarin lattialle niin ei ole niin kapea kuin sohva.
ripeitä poikia teillä, kun 25 minuutissa suoriutuu sängystä taksiin. itse tarvisin tuon 25 min heräämiseen[/QUOTE]
juu ja ehtivät vielä syömään aamupalankin ( leivän, banaanin ja kahvin)
Meillä lapset nousee ain ylös heti, ei ole yhtään sen pirteämpi vaikka jää makoileman, pahimmassa tapauksessa sitä nukahtaa uudelleen. olenhuomannut että nopeammion toimitaan kun herätetään just sopivaan aikaan ei jää aikaa mihinkän turhaan.
Tottakai pojat innokkaina heräsivät kun oli lähtö judokisoihin =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä