mä en sitten yhtään osaa nauttia näistä aattoilloista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
:ashamed:

meillä sellanen diili lapsen isän kanssa, et kun asutaan parin kilsan päässä toisistamme, niin muksu on mun luona aattona jonnekin viiteen ja sit menee isälleen ja on yön.
(ja siis näipäin sopii kummankin rutiineihin paremmin, eli vaihtokaan ei oikein toimis..)

ja mä käkin kotona nyt ihan tylsistyneenä... juon siideriä (ihan 1 tölkki) ja tekis kauheesti mieli soittaa jollekin ja käydä jossain tms, mutta eihän kukaan muu oo aattoiltana "vapaa" vaan touhottaa perheensä parissa / miehensä tai vaimonsa kanssa / on sukuloimassa jossain...

ihan sellanen olo et oon maailman ainoo ihminen joka nyt nyhjää kotona eikä osaa olla vaan.. jotenkin tän päivän rundeista jää aina sellaset ylikierrokset päälle ettei jotenki osaa rauhottua.

aamulla klo9 lähdettiin liikkeelle ja puol tuntia sitten kotiuduttiin... :/

ens jouluna mä en liiku kotoani minnekään, istun tonttulakki päässä ja syön niin et sammun kuudelta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
synty mun synttärinä ja tyttö tuli. samoilla raskausviikoilla kun mun ja exän yhteinen lapsi ja lähestulkoon samat oli mitatkin :D

Oi..kerro onnitteluja! :D

jaa että "tuolla kaksplussalla kerroin teidän iloisesta perhetapahtumastanne ja kovasti onnittelivat :D :D :D ja kyllä, minä tosiaan olin aattoiltana kaksplussan keskustelupalstalla :xmas: :D "

Yhteistyössä