Mä en sitte tajua kun ollaan esim kylässä ja tämän perheen äiti käskee lapsensa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
suukottomaan vieraita.

Siis ei mitenkään sillä että nyt "ällöttäisi" mutta mä en ainakaan tykkää kun vieraan lapsi tulee kuola suusta valuen antamaan pusua mulle kun se on sen äidin mielestä niin söpö se lapsi ja herttainen kun se pusuttelee..

Totta kai oman lapsen märät kuola pusutkin tuntuu kivoilta mutta ei minusta tarvi opettaa lasta pussailemaan kylässä olevia vieraita...oonko mie outo mut en kyllä tykänny taas yhtään. :x :ashamed:

Meidän lapset antaa poskisuudelmat turkkilaisille tai puoliturkkilaisille. Suomalaisille ei, paitsi mulle ja mun vanhemmille sekä muutamalle turkkilaisten puolisolle =)
Kulttuurijuttu, ja suomalaiseen kulttuuriin se ei oikein kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Meidän lapset antaa poskisuudelmat turkkilaisille tai puoliturkkilaisille. Suomalaisille ei, paitsi mulle ja mun vanhemmille sekä muutamalle turkkilaisten puolisolle =)

Kurkkasin sun profiiliin,tosi suloset lapset sulla!Ihanat silmät molemmilla. :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Kurkkasin sun profiiliin,tosi suloset lapset sulla!Ihanat silmät molemmilla. :heart: =)

Kiitos =)

meillä lapsilta pääsee itku jos vieraat ei lähtiessä anna otsalle pusua, pienempi ei pussaa, mut isomppi antaa poskipusun..
Eikä siis opetettu juttu vaan tuo isompi joskus alko moista harrastamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä lapsilta pääsee itku jos vieraat ei lähtiessä anna otsalle pusua, pienempi ei pussaa, mut isomppi antaa poskipusun..
Eikä siis opetettu juttu vaan tuo isompi joskus alko moista harrastamaan..

Mä en vaan tykkää jotenkin...mä varmaan sanoisin omille lapsilleni että tuo ei oikein sovi,kaikki eivä pakosti tykkää... :ashamed: Lapsista siis kyllä tykkään kovastikin,itsekin äiti oon mutta jotenki vaan en pidä suukottelusta,siis jos vieraat lapset suukottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi tulet tänne siitä märisemään? miksi et kylässä sanonut et "hei mä en tykkää pusuista, ei kiitos"?

Miksi kyselette täällä päivän ruoka listoja?Miksi utelette mitä auto merkkejä muilla on?Miksi tänne palstalle ylipäänsä kirjoitellaan mistään aiheesta? :xmas: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Meidän lapset ja naapurin kakarat... :attn:

Eiiii...sanoinhan et pidän lapsista kovasti ja muiden lapset ei oo mulle kakaroita mutta silti en vaan pidä vieraiden lasten märistä pusuista suulle. =)
Ymmärrän! Mä en omiani koskaan ole suulle pusutellut vaan aina poskelle joten eivät itsekkään suulle pussaa. Olishan se melkonen kuolapusu jos suoraan suulle moiskauttaisivat :D
Mukavampi sellanen pieni poskipusu

Meidän esikoispoika (2v.) tykkää pusutella, jopa suulle :D

Yleensä ei kuitenkaan pussaile kuin vanhempiaan, isovanhempiaan ja serkkujaan. Muutaman kerran on tainnu naapurin tyttö (3v.) saada oman muiskunsa :)

Mä tiedän kans yhden perheen joilla pakottava tarve laittaa heidän lapsi pusuttelemaan meidän lapsia ja minua... :| Ja mie kun yritän välttää moisia kontakteja varsinkin ton pienemmän pojan takia, kun joka ikisestä nuhasta puhkeaa korvatulehdus jne...

Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Meidän lapset ja naapurin kakarat... :attn:

Eiiii...sanoinhan et pidän lapsista kovasti ja muiden lapset ei oo mulle kakaroita mutta silti en vaan pidä vieraiden lasten märistä pusuista suulle. =)

Jos siitä tulee lapselle hyvä mieli, niin etkö muka voi sitä vieraille suoda?

SIKSIKÖ LAPSET NYKYÄÄN SAIRASTAA KUN VIERAAT SEKÄ RAKIT NUOLLAAN PUOLIN JA TOISIN. MUN LAPSET EI OLLU KOSKAAN TAUTISIA ,KUN EI NUOLTU VIERAITA EIKÄ RAKKEJA OLLUT .PUHTAASSA KODISSA KUN OLIVAT.(NYT AIKUISIA).

ottamatta nyt kantaa siihen että pusutellaanko vai eikö niin tutkimuksisa vain todetiin mielestäni hauskasti, että poskisuukottelu on hygieenisempää kuin kättely, kättelyssä taudit leviävät varmimmin.

Yhteistyössä