Mä en saa selvää yhdestä miehestä ja mua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen logiikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehen logiikka

Vieras
No joo, ette tekään sitä kai ehkä tunne (mistä sitä ikinä tietää :D ), mutta kirjotan ny kuitenkin kun en vaan tajua sitä... Jos saisin jotain perspektiiviä tähän hommaan.

Tää mies on eronnut 3v sitten pitkästä suhteesta, minä olen eronnut 2v sitten pitkästä suhteesta.
Ollaan tiedetty/tunnettu toisemme jo vuosia ja istuneet silloisten puolisoidemme kera iltaakin monta kertaa samassa porukassa.

Kesäkuussa yhtäkkiä tämä mies otti muhun yhteyttä facebookissa kysymällä chatissa ihan vaan että mitä kuuluu?
Siitä alkoi tiivis kirjoittelu.... Kirjoiteltiin todella henkeviä ja syvällisiä sekä vähemmän syvällisiä. Oltiin pari viikkoa lähes päivittäin tekemisissä.

Sitten tuli yksi ilta kun otin ystäväni kanssa hieman viiniä ja kirjoittelin samalla harvakseltaan tän miehen kanssa. Heitin hänelle siinä että ystävä on lähdössä kotiin, et saanko tulla luoksesi jatkamaan iltaa? Mies kirjoitti että tule vaan, et tosi kiva... Menin miehen luo ja meillä oli ihana yö. Mies piti mua kainalossa, kuiskaili miten tykkää musta, silitti mun hiuksia... Suudeltiin, mutta ei menty sen pidemmälle. Aamulla mies heitti mut kotiin ja sanoi että oli ihanaa kun kävin...

Kirjoittelu jatkui tämän jälkeenkin. Ei kuitenkaan olla nähty vaikka tarkoitus on ollut, ollaan menty ihan ristiin. Mies tekee paljon töitä ja viikonloput menee harrastusten tai lapsensa kanssa. Mulla sama, paljon menoja ja lapsi edellisestä suhteesta.

Nyt ollaan sitten siinä pisteessä, että laitan viestiä et moi mitä kuuluu? Tää mies näkee viestin melkein heti eikä vastaa mitään. Saattaa mennä kolme päivää kun ihan puskista vastaa ja taas kirjotellaan kaks tuntia. Sitten taas vaikenee parhaimmillaan moneksi päiväksi.
Hän lähestyi mua viestillä tiistaina ja kirjoteltiin pitkään, aika flirttiäkin tekstiä. Hän ehdotti että nähdään to. Mä sanoin et sopii. Miehestä ei kuitenkaan kuulunut mitään. Pe laitoin sit viestiä että miten menee...? On nähnyt sen, mutta ei ole vastannut tähän mennessä.

Tuntuu jotenkin oudolta... Mä tiedän että tää mies tykkää musta, mä tiedän että sillä on muutakin tekemistä kun kirjotella mun kanssa, mä tiedän et mies on mies eikä naisen ja miehen oletukset käy yksiin. En haluais ahdistella millään "mitä sä nyt tästä ajattelet ja mitä sä haluat ja mikset vastaa"-viesteillä, todellakaan.

Mä vaan jotenkin taas mielessäni liikaa innostuin että tästä vois tullakin jotain...

En ymmärrä miehiä.

Yhteistyössä