Mä en saa polttareita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Mun kaasoni ilmoitti olevansa raskaana ja että hän jättää polttareiden suunnittelun väliin. Yritin sanoa, että polttarit voisi olla vaikka illanistujaiset jossain tai hemmottelua jossain hierojalla... ei ryyppäämistä. Ei auta. Ei tule polttareita minulle :(

Miten raskaus voi vaikuttaa häiden järjestämiseen. Tietysti sitten jos oksentaa 24/7, mutta miten muuten? itsekäs kaaso ja minä varmaan vaihtaisin tai suunnittelisin polttarit itse.

Mielestäni, jos kaaso ei ole halukas järjestämään polttareita ja jos itse et välitä perinteisistä polttaritouhuista. Niin järjestäisin itse nyyttäri illanistujaiset vaikka kotona haluaminieni ihmisten kesken. Illan ohjelmaan voi silti kuulua kaikkia tehtäviä esim. polttarisauna tai vaikka hääaskarteluja vaikka morsian itse toimisikin ns. organisoijana,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla ole oikein muita, mulla on tosi vähän ystäviä ja loput asuu toisessa kaupungissa.

Koska olet menossa naimisiin? Mietin vain, ettei tässä olisi nyt mikään juoni kyseessä? Mulle nimittäin pidettiin semmoiset tosi laimeet polttarit (saunottiin kaverin luona ja suurin osa ei tullut paikalle ja loputkin häipyi tosi pian baariin ja kotiin ja ties minne). Mä olin ihan maani myynyt sen seuraavan viikon, kunnes mut yllätettiin sitten niillä oikeilla polttareilla viikonloppuna... :)

Ei kaason tarvi asua samalla paikkakunnalla. =) Munkin kaasoni asui yli sadan kilsan päässä eikä tuntenu ketään mun muista kavereista saatikka tätä paikkakuntaa, jossa polttarit oli + sillä oli itsellään pieni vauva.

Ei noi ole esteitä silloin, jos haluaa. ;) Jos oot varma, ettei ole pila kyseessä, juttele kaason kanssa, jos vaikka ottaisit toisenkin kaason (jos ei tuo kaaso jaksa "hommiaan" yksin). Minusta et voi mennä sanomaan, että no sit et ole mun kaaso, vaan just ehdota, että ottaisit toisenkin apurin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei kaason tarvi asua samalla paikkakunnalla. =) Munkin kaasoni asui yli sadan kilsan päässä eikä tuntenu ketään mun muista kavereista saatikka tätä paikkakuntaa, jossa polttarit oli + sillä oli itsellään pieni vauva.

Ei noi ole esteitä silloin, jos haluaa. ;) Jos oot varma, ettei ole pila kyseessä, juttele kaason kanssa, jos vaikka ottaisit toisenkin kaason (jos ei tuo kaaso jaksa "hommiaan" yksin). Minusta et voi mennä sanomaan, että no sit et ole mun kaaso, vaan just ehdota, että ottaisit toisenkin apurin.

Ei ne minun toisella paikkakunnalla asuvat ystävätkään ehtiä, heillä on erilaiset ja kiireisemmät elämäntilanteet. Eikä tämä nykyinen kaaso ole muutenkaan kysynyt häistä mitään, ei auttanut missään eikä ole soittanutkaan pariin viikkoon... minä hänelle soittelen sitten enkä aina edes kehtaa häistä puhua kun tuntuu että toista ei kiinnosta.

Mä olisin niin halunnut jotain perinteitä edes. Meillä kun on jo lapsikin kun naimisiin mennään... että edes jotain mitä muutkin saa kun on toivoneet mutta ei. Ei niin ei.

Mentiin naimisiin noin kuukausi ennen ensimmäisen syntymää ja ei haluttu kertoa asiasta monelle etukäteen. Naapuri jota olin pyytänyt todistajaksi, vei minut ravintolaan syömään ja se riitti mun polttareiksi. Miehen kaveri meni samalla viikolla naimisiin ku mekin ja hän juhli salaa omia polttareita,kun hänen kaverin polttarit oli.
Oli siinä vierailla hyvät ilmeet, kun tulivat meidän kihlajais kaffeita juomaan ja oltiinkin menty samana päivänä naimisiin.
Serkun kaaso asui 400km päässä ja kivat polttarit sai aikaiseksi sähköpostinkin avulla!

Olen ollut kaasona järjestämässä polttareita raskaana olevalle morsiammelle, osallistujista osa tuli Rovaniemeltä, osa Savonlinnasta ja osa Helsingistä. Sähköpostein väliteltiin tietoa edes ja takas ja morsmaikku sai polttarinsa ja hauskan päivän ystäviensä kanssa.

Taitaa kaasollasi todellakin olla asenneongelma, valitettavasti.

Yhteistyössä