Mä en saa lapsia hoitoon mihinkään kun meen synnyttämään ;-( Kamala stressi kun ei kukaan voi ottaa siksi aikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja odottava:
Raskaus viikkoja pian jo 40 eli lähtö voi tulla koska vaan.Mun nykyinen mies ei pärjää mun pienten lasten kans,ei oo koskaan kakka vaippoja vaihdellu ja tää on nyk.eka oma lapsi ja sairaalaan on pitkä matka,ei se pääse meidän luo sairaalaan muuten kun aina vähän vaan käymään kun matka on pitkä ja sitten monen pienen kanssa ei sielä kauaa voi olla.

Ex mies sanoi ettei ota lapsia (ovat siis hänen ja minun lapsia) sillä kuulemma mikään vitun ipana ei saa vaikuttaa sen elämään mitenkään.(kauniisti sanottu mun vauvasta,tästä vasta itkinkin). Eli isälleen en lapsia saa.

Mun vanhemmat ei jaksa,mama ei kuulemma jaksa töissä jos ei saa viettää vapaa päiviään.

Mitä mie teen,mihin mä laitan lapset siksi 3 vuorokaudeksi jonka sairaalassa todennäköisesti vietän vauvan kanssa?Kamala stressi ja oon itkeny paljon tän takia. ;(

Kaikki sanoo vaan että koita nyt järjestellä asioita,pitäähän sulla niille hoitaja olla mutta tyhjästä on paha nyhjästä. ;(

missä asut?

Nyt kyllä sanoisin sille nykyiselle miehelle että kyllä hänen on VAAN PAKKO lapsia hoitaa sillä aikaa kun olet sairaalassa.. isyysloman voi aloittaa heti synnytyksestä ja JOS AIKUINEN MIES osaa tehdä lapsia niin kyllä niitä pitää osata myös hoitaa ..
En voi uskoa että sinun pitää tällä asialla stressata itseäsi, kummonen mies sulla oikeen on?
Ja se ei ole mikään syy, että aiemmat lapset eivät oli biologisesti hänen.
Minullakin on la ensiviikolla .. eikä mielessäni ole edes käväissyt että OMA mieheni ei voisi kahta aiempaa lasta hoitaa päivinä join olen sairaalassa.. tosin perhe varmaan notkuu sairaalassa mukana lähes koko ajan.

ihmettelen että ihmisillä on kiire ottaa uusi puoliso eron jälkeen... Monta lasta ja nuorimmat vielä vaipoissa=erosta ei voi olla kovin kauan. Ja sitten heti yhteinen lapsi siihen... En halua loukata mutta ihmetyttää vaan kovasti!
Vaatii melkoista sopeutumista lapsiltakin. Paljon voimia arkeenne, toivotaan että nykyinen miehesi ryhdistäytyy ja saatte asiat rullaamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja odottava:
Raskaus viikkoja pian jo 40 eli lähtö voi tulla koska vaan.Mun nykyinen mies ei pärjää mun pienten lasten kans,ei oo koskaan kakka vaippoja vaihdellu ja tää on nyk.eka oma lapsi ja sairaalaan on pitkä matka,ei se pääse meidän luo sairaalaan muuten kun aina vähän vaan käymään kun matka on pitkä ja sitten monen pienen kanssa ei sielä kauaa voi olla.

Ex mies sanoi ettei ota lapsia (ovat siis hänen ja minun lapsia) sillä kuulemma mikään vitun ipana ei saa vaikuttaa sen elämään mitenkään.(kauniisti sanottu mun vauvasta,tästä vasta itkinkin). Eli isälleen en lapsia saa.

Mun vanhemmat ei jaksa,mama ei kuulemma jaksa töissä jos ei saa viettää vapaa päiviään.

Mitä mie teen,mihin mä laitan lapset siksi 3 vuorokaudeksi jonka sairaalassa todennäköisesti vietän vauvan kanssa?Kamala stressi ja oon itkeny paljon tän takia. ;(

Kaikki sanoo vaan että koita nyt järjestellä asioita,pitäähän sulla niille hoitaja olla mutta tyhjästä on paha nyhjästä. ;(

voisko sosiaalitoimisto tai vastaava auttaa,neuvolastakin kannattaa kysyä apua,mutta sun täytyy kyllä opettaa nykyinen miehes olemaan myös niiden muiden lasten kanssa ei vain sen teidän yhteisen

Yhteistyössä