Tuli lomalla yllättävä meno ja nyt en saa lykättyä riiviökoiraa mihinkään hoitoon siksi aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaargh

Vieras
Meillä on tuollainen häkki, missä se pystyy seisomaan neljällä jalalla ja pyörähtämään ympäri.
Minun on pakko lukita koira sinne menojen ajaksi, menee useampi tunti, niin haluan minimoida kyläpaikan vahingot.
Tuo kun keksii itselleen kaikkea "kivaa" puuhastelua ja asunto saattaa olla melkoisessa kunnossa sen jälkeen, kun tullaan takaisin.

Tämä on siis pakkotilanne, en nauti tästä itsekään, mutta minun on ihan ihan ihan pakko laittaa tuo koira häkkiin siksi aikaa, koska muuten koira voi olla jopa itselleen vaaraksi (löytää suklaa-/pesuaine-/myrkkykätköt), kun osaa availla kaappien ovet ja vetää jopa vetolaatikoita auki.

Toivon todella, ettei kukaan tee meistä eläinsuojelurikosilmoitusta, koska tuo on niin tarkkaan punnittu juttu, että koiralle on itselleenkin turvallisempaa olla häkissä, kuin vapaana huoneistossa! :(

TOinen vaihtoehto olisi antaa sille jotain rauhoittavaa lääkettä?! Ei sitä tähän hätään ell:tä saa. :(

voi harmi, kysy vielä päivystävältä eläinlääkäriltä. Niitä koiranrauhoittavia varmaan on monikin kysellyt uuden vuoden takia..onneksi tämä meidän newfie ei edes reagoi raketteihin.

voi harmi, kysy vielä päivystävältä eläinlääkäriltä. Niitä koiranrauhoittavia varmaan on monikin kysellyt uuden vuoden takia..onneksi tämä meidän newfie ei edes reagoi raketteihin.

Ei se vastaa puhelimeen. On kiireinen hyötyeläinten kanssa ja yksityisklinikka sulki ovensa viikonlopuksi ja tuskin on vielä tiistainakaan auki. :(

Ja siis me ollaan kyllä omaan kotiin saatu järestettyä koiralle turvallinen huone, missä saa rellestää omien lelujensa kanssa, mukana on vain tuo häkki, missä koira viettää yönsä. On siis tuttu soppi sille ja oma petikin siellä on.

voi harminpaikka ettei kukaan ota hoitoon... minulla on täällä aina jonkun elukka hoidossa.. taitaa olla pieni paikkakunta kun ei päivystävää eläinlääkäriä saa kiinni, kohtalokasta jos vaikka koira söis jotain myrkyllistä..

Yhteistyössä