W
Wide
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Olisin halunnut sanoa tämän
No tuosta jutusta ei ihan selviä, että mitä sillä tasa-arvolla tällä kertaa tarkoitettiin. Minusta on toki hyvä, että molemmat sukupuolet ovat täysvaltaisia yhteiskunnan jäseniä, äänioikeutettua yms. mutta parisuhteessa vähän perinteisemmälläkin jaolla on paikkansa, biologiset erot kun on kuitenkin.
No jos kehitetään uusi perinne, jotkut osaa olla yksinkertaisia.
Miksi edes äänestysoikeus, ei se ole ollut perinne vielä sata vuotta sitten.