Mä en pysty vastaamaan tohon Tuore tutkimus -ketjuun (Jotain rajaa tasa-arvoonkin)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Olisin halunnut sanoa tämän

No tuosta jutusta ei ihan selviä, että mitä sillä tasa-arvolla tällä kertaa tarkoitettiin. Minusta on toki hyvä, että molemmat sukupuolet ovat täysvaltaisia yhteiskunnan jäseniä, äänioikeutettua yms. mutta parisuhteessa vähän perinteisemmälläkin jaolla on paikkansa, biologiset erot kun on kuitenkin.


No jos kehitetään uusi perinne, jotkut osaa olla yksinkertaisia.
Miksi edes äänestysoikeus, ei se ole ollut perinne vielä sata vuotta sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Olisin halunnut sanoa tämän

No tuosta jutusta ei ihan selviä, että mitä sillä tasa-arvolla tällä kertaa tarkoitettiin. Minusta on toki hyvä, että molemmat sukupuolet ovat täysvaltaisia yhteiskunnan jäseniä, äänioikeutettua yms. mutta parisuhteessa vähän perinteisemmälläkin jaolla on paikkansa, biologiset erot kun on kuitenkin.


No jos kehitetään uusi perinne, jotkut osaa olla yksinkertaisia.
Miksi edes äänestysoikeus, ei se ole ollut perinne vielä sata vuotta sitten.

No, en sinänsä kannata mitään vain sen vuoksi, että kyseessä olisi perinne. Äänioikeus kaikille on subjektiivisen mielipiteeni mukaan hyvä asia, vaikka siinä onkin ylimenokautena sellainen bugi, että jotkut äänestävät pelkästään sukupuolen perusteella esim Halosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Olisin halunnut sanoa tämän

No tuosta jutusta ei ihan selviä, että mitä sillä tasa-arvolla tällä kertaa tarkoitettiin. Minusta on toki hyvä, että molemmat sukupuolet ovat täysvaltaisia yhteiskunnan jäseniä, äänioikeutettua yms. mutta parisuhteessa vähän perinteisemmälläkin jaolla on paikkansa, biologiset erot kun on kuitenkin.


No jos kehitetään uusi perinne, jotkut osaa olla yksinkertaisia.
Miksi edes äänestysoikeus, ei se ole ollut perinne vielä sata vuotta sitten.

No, en sinänsä kannata mitään vain sen vuoksi, että kyseessä olisi perinne. Äänioikeus kaikille on subjektiivisen mielipiteeni mukaan hyvä asia, vaikka siinä onkin ylimenokautena sellainen bugi, että jotkut äänestävät pelkästään sukupuolen perusteella esim Halosta

"Ylimenokautena"??? Tiedätkö sä koska naiset sai äänioikeuden, ja tiedätkö koska Halonen on äänestetty presidentiksi?

Sun mieskö sulle noita "ylimenokausia" syöttää, vai ihan itsekö noita keksit?Vai tekeekö teillä mies kaikki tärkeät päätökset, kuten sen ketä äänestetään? (miestä tietenkin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Siis kyllä nainen voi kantaa taloudellista vastuuta, mutta mies voi kantaa sen päävastuun. Jos miehellä on se fiilis, että hän vastaa perheestään ja hänen sanaansa kuunnellaan, niin uskon että hänen on helpompi olla perheensä kanssa

En ymmärrä. Entä jos naisella on varmempi työpaikka ja parempi palkka. "Pitääkö" naisen silti olla se joka jää lasten kanssa kotiin? Entä miten suhtaudut jos mies haluaa pitää vanhempainvapaan?

Teetkö sinä teillä esim. kaikki sisustusratkaisut? Onko koti vain sinun näköisesi ja mies asuu siellä kuin missä tahansa hotellissa? En ymmärrä kuka mies haluaa kotiinsa esim. kukkaverhot ja -sängynpeitteet. Se on kai juuri tätä naisten maailmaa?

Ja mitä on ne tärkeät asiat joista vain mies voi päättää? Sitä en ymmärrä. Mutta ehkä olen vain tyhmä vaimo.

Ei ole naisen pakko jäädä kotiin, jos toisin päätetään. Enkä halua, että nainen tekee sisustusratkaisu yksin, vihaan unikkoa :$ Eikä välttämättä tarvitse olla sellaisia asioita joissa vain mies päättää. Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä. Ehkä alkoholisti on asia erikseen, persoonallisuushäiriöistä usein syytetään liian helposti silloin, kun toisen naama ei miellytä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Siis kyllä nainen voi kantaa taloudellista vastuuta, mutta mies voi kantaa sen päävastuun. Jos miehellä on se fiilis, että hän vastaa perheestään ja hänen sanaansa kuunnellaan, niin uskon että hänen on helpompi olla perheensä kanssa

En ymmärrä. Entä jos naisella on varmempi työpaikka ja parempi palkka. "Pitääkö" naisen silti olla se joka jää lasten kanssa kotiin? Entä miten suhtaudut jos mies haluaa pitää vanhempainvapaan?

Teetkö sinä teillä esim. kaikki sisustusratkaisut? Onko koti vain sinun näköisesi ja mies asuu siellä kuin missä tahansa hotellissa? En ymmärrä kuka mies haluaa kotiinsa esim. kukkaverhot ja -sängynpeitteet. Se on kai juuri tätä naisten maailmaa?

Ja mitä on ne tärkeät asiat joista vain mies voi päättää? Sitä en ymmärrä. Mutta ehkä olen vain tyhmä vaimo.

Ei ole naisen pakko jäädä kotiin, jos toisin päätetään. Enkä halua, että nainen tekee sisustusratkaisu yksin, vihaan unikkoa :$ Eikä välttämättä tarvitse olla sellaisia asioita joissa vain mies päättää. Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä. Ehkä alkoholisti on asia erikseen, persoonallisuushäiriöistä usein syytetään liian helposti silloin, kun toisen naama ei miellytä

Jos jostain asiasta ei päästä sopuun niin sitten tehdään niinkuin mies sanoo? Pikkurouvalla saa olla mielipide, kunhan se on sama kuin miehelläkin?

Voi luoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
"Ylimenokautena"??? Tiedätkö sä koska naiset sai äänioikeuden, ja tiedätkö koska Halonen on äänestetty presidentiksi?

Sun mieskö sulle noita "ylimenokausia" syöttää, vai ihan itsekö noita keksit?Vai tekeekö teillä mies kaikki tärkeät päätökset, kuten sen ketä äänestetään? (miestä tietenkin)

Minusta sukupuoli ei saisi ollaäänestämisen peruste kumpaankaan suuntaan. Ylimenokausi siinä mielessä, että nainen ei vielä ollut ollut pressana. Ja ei mies päätä puolestani ketä äänestän. Ehkä olen jotenkin muuten katkera :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

Veit sanani!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?

Niin :D

No ei, silloin voidaan vaikka arpoa. Tai kysyä kolmannen osapuolen mielipidettä. Tai jättää asia hautumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

Tilanteessa, jossa nainen ei esimerkiksi osaa lukea, hänen on kuunneltava, mitä mies sanoo, että esimerkiksi kannatta laskujen suhteen tehdä, nainenhan ei tajuaisi niistä mitään.

Mutta sitten kun ollaan tilanteessa, että molemmat on kykeneväisiä tekemään päätöksiä ja tietävät asioista, niin pitää vaan saada se yhteisymmärrys aikaiseksi. Niin aikuiset toimii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?

No eihän naisen tarvi nalkuttaa jos mies sanoo heti että nainen päättää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?
No ihan näin vinkkinä, joillain pariskunnilla on ihan keskustelemalla ollu tapana päästä yhteisymmärrykseen, kompromisseja tehdään puoleen ja toiseen, kumpikin saa pitää päänsä niissä asioissa jotka ovat itselle tärkeitä.

Meillä puhutaan asioista, koittakaa tekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?

No jos kerran osapuolet on niin kykenemättömiä sopimaan, niin sitten varmaan pitää nopalla heittää. Millä ihmeen perusteella ainoa ratkaisu on miehen mielipide, miksei yhtä hyvin naisen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?

No eihän naisen tarvi nalkuttaa jos mies sanoo heti että nainen päättää.

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

Tilanteessa, jossa nainen ei esimerkiksi osaa lukea, hänen on kuunneltava, mitä mies sanoo, että esimerkiksi kannatta laskujen suhteen tehdä, nainenhan ei tajuaisi niistä mitään.

Mutta sitten kun ollaan tilanteessa, että molemmat on kykeneväisiä tekemään päätöksiä ja tietävät asioista, niin pitää vaan saada se yhteisymmärrys aikaiseksi. Niin aikuiset toimii.
Toisaalta molemmilla on yleensä jutut, joista tietää enemmän kuin toinen tai jotka tekee paremmin kuin toinen, joten kannattaa myös käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sen ratkaisemiseen, kuka mitäkin hoitaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

Tilanteessa, jossa nainen ei esimerkiksi osaa lukea, hänen on kuunneltava, mitä mies sanoo, että esimerkiksi kannatta laskujen suhteen tehdä, nainenhan ei tajuaisi niistä mitään.

Mutta sitten kun ollaan tilanteessa, että molemmat on kykeneväisiä tekemään päätöksiä ja tietävät asioista, niin pitää vaan saada se yhteisymmärrys aikaiseksi. Niin aikuiset toimii.
Toisaalta molemmilla on yleensä jutut, joista tietää enemmän kuin toinen tai jotka tekee paremmin kuin toinen, joten kannattaa myös käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sen ratkaisemiseen, kuka mitäkin hoitaa.
Siinä voidaan helposti mennä siihen, että "mies-rakas, sinä kun sait aikanaan koulussa matikasta kympin, niin saat päättää mihin perheen rahat laitetaan". Aika harva asia on sellainen, että vain se isompi tietämys ratkaisee. Ehkä jos pitää hankkia uusi kahvinkeitin, niin se joka ei juo kahvia voi jäävätä itsensä. Tosin sekin on sisustusratkaisu, en antaisi miehen yksi päättää kahvinkeittimen mallia jos en itse kahvia joisi.

En nyt äkkiä keksi mitään minkä vain toinen meistä saisi päättää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?

No eihän naisen tarvi nalkuttaa jos mies sanoo heti että nainen päättää.

:laugh:

Pitäisköhän ryhtyä feministi siaksi :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

Tilanteessa, jossa nainen ei esimerkiksi osaa lukea, hänen on kuunneltava, mitä mies sanoo, että esimerkiksi kannatta laskujen suhteen tehdä, nainenhan ei tajuaisi niistä mitään.

Mutta sitten kun ollaan tilanteessa, että molemmat on kykeneväisiä tekemään päätöksiä ja tietävät asioista, niin pitää vaan saada se yhteisymmärrys aikaiseksi. Niin aikuiset toimii.
Toisaalta molemmilla on yleensä jutut, joista tietää enemmän kuin toinen tai jotka tekee paremmin kuin toinen, joten kannattaa myös käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sen ratkaisemiseen, kuka mitäkin hoitaa.
Siinä voidaan helposti mennä siihen, että "mies-rakas, sinä kun sait aikanaan koulussa matikasta kympin, niin saat päättää mihin perheen rahat laitetaan". Aika harva asia on sellainen, että vain se isompi tietämys ratkaisee. Ehkä jos pitää hankkia uusi kahvinkeitin, niin se joka ei juo kahvia voi jäävätä itsensä. Tosin sekin on sisustusratkaisu, en antaisi miehen yksi päättää kahvinkeittimen mallia jos en itse kahvia joisi.

En nyt äkkiä keksi mitään minkä vain toinen meistä saisi päättää....
Mä en juo kahvia, mutta mulle ei tulis mieleenkään kysyä millainen kahvinkeitin nyt hankitaan :o Siis sehän nyt vaan on käyttöesine joka hajoaa vähän väliä ja ostetaan se mikä osuu kaupassa käteen :saint:
OK, pakko tunnustaa, että yleensä mulle olis ihan hirvee ajatus, jos pitäis jostain pienemmistä hankinnoista, sanotaan nyt alle 150 euroa, mainita miehelle ja miettiä sen kanssa mitä tehdään ja millainen hankitaan.
Tommoset kahvinkeitin-tyyppiset jutut menee niin, että se hankkii, joka tarvii tai ainakin soittaa toiselle perään kun toinen on kaupassa, että muistatko tuoda.

 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En nyt äkkiä keksi mitään minkä vain toinen meistä saisi päättää....
Mä en juo kahvia, mutta mulle ei tulis mieleenkään kysyä millainen kahvinkeitin nyt hankitaan :o Siis sehän nyt vaan on käyttöesine joka hajoaa vähän väliä ja ostetaan se mikä osuu kaupassa käteen :saint:
OK, pakko tunnustaa, että yleensä mulle olis ihan hirvee ajatus, jos pitäis jostain pienemmistä hankinnoista, sanotaan nyt alle 150 euroa, mainita miehelle ja miettiä sen kanssa mitä tehdään ja millainen hankitaan.
Tommoset kahvinkeitin-tyyppiset jutut menee niin, että se hankkii, joka tarvii tai ainakin soittaa toiselle perään kun toinen on kaupassa, että muistatko tuoda.
Näin me kaikki ollaan erilaisia =)

Meillä ei kyllä osteta oikeastaan mitään neuvottelematta toisen kanssa. Ja kyse ei ole rahasta, vaan siitä mitä ostetaan, että se sopii. Siis en tosiaan osta meille vaikka jotakin astioita juttelematta ensin miehenkin kanssa mistä se tykkäisi. Tai verhoja tai muuta. Viimeksi itse asiassa mies osti meille verhot, mutta oltiin eka sovittu minkä väriset ja tyyliset :)

Ja kahvinkeitinhän on sisustuselementti, ellei sitä pidetä kaapissa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Näin me kaikki ollaan erilaisia =)

Meillä ei kyllä osteta oikeastaan mitään neuvottelematta toisen kanssa. Ja kyse ei ole rahasta, vaan siitä mitä ostetaan, että se sopii. Siis en tosiaan osta meille vaikka jotakin astioita juttelematta ensin miehenkin kanssa mistä se tykkäisi. Tai verhoja tai muuta. Viimeksi itse asiassa mies osti meille verhot, mutta oltiin eka sovittu minkä väriset ja tyyliset :)

Ja kahvinkeitinhän on sisustuselementti, ellei sitä pidetä kaapissa :xmas:
Mä taas en osais kuvitella, että kysyisin mieheltä jotain pieniin sisustusjuttuihin liittyviä. Huonekalut ostetaan yhdessä, mutta verhoja sun muuta -välillä vähän maaleja ja tapettejakin- mä vaihtelen ihan oman pään mukaan. JOs mies ei tykkää, sen kun laittaa itse paremmin :saint: Kai se johtuu eniten siitä, että miestä ei kiinnosta juurikaan sisutus. Joskus se saa jotainkohtauksia ja käydään huonekalukaupoissa tms. mutta meillä on vähän toi suutarin lapsilla ei oo kenkiä meininki, kun päivät rakentaa taloja, ei jaksa enää oma kämppä kiinnostaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Jos jostain asiasta ei päästä muuten sopuun, niin silloin pitää minun mielestäni kuunnella enempi miestä.
Luepas tämä uudestaan. Ihanko sanot tosissasi näin. Eli koska toisella on pippeli, niin hänen mielipiteensä on parempi?

No, jos siis tilanteesta ei päästä muuten sopuun niin mitä tapahtuu, kun joku päätös on kuitenkin tehtävä? Nainen nalkuttaa niin kauan, kunnes saa tahtonsa läpi?
No ihan näin vinkkinä, joillain pariskunnilla on ihan keskustelemalla ollu tapana päästä yhteisymmärrykseen, kompromisseja tehdään puoleen ja toiseen, kumpikin saa pitää päänsä niissä asioissa jotka ovat itselle tärkeitä.

Meillä puhutaan asioista, koittakaa tekin.

En ole missään kohtaa väittänyt, ettei asioista voisi, ja pitäisi puhua. Ja kukin tehköön minun puolestani parisuhteessa päätöksensä miten lystää. Eikä se, kuka nyt sitten päättää sisustuksesta, ole myöskään ratkaisevaa, kunhan kumpikin voi tuntea olonsa kotoisaksi. Mutta jos mitään biologista eroa valtasuhteissa ei ole, niin miksi monet naiset hakevat sitä machoa vaikka vähän kauempaakin? Vai onko minulla vaan vinoutunut käsitys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
En ole missään kohtaa väittänyt, ettei asioista voisi, ja pitäisi puhua. Ja kukin tehköön minun puolestani parisuhteessa päätöksensä miten lystää. Eikä se, kuka nyt sitten päättää sisustuksesta, ole myöskään ratkaisevaa, kunhan kumpikin voi tuntea olonsa kotoisaksi. Mutta jos mitään biologista eroa valtasuhteissa ei ole, niin miksi monet naiset hakevat sitä machoa vaikka vähän kauempaakin? Vai onko minulla vaan vinoutunut käsitys?
Mitäs machoa naiset hakee? Ketkä naiset? Yleisestikin? Hakeehan jotkut renttua ja jotkut runopoikaa.
 

Yhteistyössä