Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
En määkään saa auki..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä minä saa auki tuon yhden ketjun kolmossivua (Mies ja naapuri pettäneet-ketju). Onko lukittu tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Voi kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:En määkään saa auki..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä minä saa auki tuon yhden ketjun kolmossivua (Mies ja naapuri pettäneet-ketju). Onko lukittu tai jotain?
No ainakin sitä on muokattu rajusti. kaikki honon ikävät haukkumat poistettu ja samoin isä- tekstit. Kaikki kovin hienosti kaunisteltu. Nyt sitten voivat "esittää" taas fiksuja..
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Voi kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Lue ja järkyty :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Voi kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Lue ja järkyty :kieh:
Missäs tuo ketju on, linkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Voi kauhistus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Mun mielestä on ihan pirun epäreilua että miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu. Varsinkin kun nykypäivänä on yleistä että nainen on kotona lasten kanssa max. kolmevuotiaiksi, ja miehen elätyssavotta jatkuu sitten hamaan hautaan.
Nyky-yhteiskunta perustuu kahden palkansaajan mallliin.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:En määkään saa auki..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä minä saa auki tuon yhden ketjun kolmossivua (Mies ja naapuri pettäneet-ketju). Onko lukittu tai jotain?
No ainakin sitä on muokattu rajusti. kaikki honon ikävät haukkumat poistettu ja samoin isä- tekstit. Kaikki kovin hienosti kaunisteltu. Nyt sitten voivat "esittää" taas fiksuja..
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nainen hoitaa lapsia, mies töissä, pitää taloudellisen huolen ja vastuun perheestään, määrää suuret linjat
Mun mielestä on ihan pirun epäreilua että miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu. Varsinkin kun nykypäivänä on yleistä että nainen on kotona lasten kanssa max. kolmevuotiaiksi, ja miehen elätyssavotta jatkuu sitten hamaan hautaan.
Nyky-yhteiskunta perustuu kahden palkansaajan mallliin.
Joo siis tottakai, jos nainen ei hoida kotia, niin sitten käy töissä. Mutta henkinen vastuu elatuksesta saa minusta olla silti enemmän miehellä, jos naisella on sitten vastuunsa kaikenlaisista juoksevista turhanpäiväisistä pikkuasioista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:En määkään saa auki..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä minä saa auki tuon yhden ketjun kolmossivua (Mies ja naapuri pettäneet-ketju). Onko lukittu tai jotain?
No ainakin sitä on muokattu rajusti. kaikki honon ikävät haukkumat poistettu ja samoin isä- tekstit. Kaikki kovin hienosti kaunisteltu. Nyt sitten voivat "esittää" taas fiksuja..
En ole kyllä huomannut, että yhtään minun viestiäni olisi poistettu. Eipä silti, en minäkään pääse sille kolmossivulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Musta ois ihana kamalaa, jos meillä ei isoista asioista päätettäisi yhdessä. En halua olla mikään kana-aivoinen pikkurouva suoraan Suomi-Filmeistä, joka tuulihattuilee ja hössöttää pikkuasioista, ja mies sitten kantaa vastuun ja hoitaa tärkeät asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Musta ois ihana kamalaa, jos meillä ei isoista asioista päätettäisi yhdessä. En halua olla mikään kana-aivoinen pikkurouva suoraan Suomi-Filmeistä, joka tuulihattuilee ja hössöttää pikkuasioista, ja mies sitten kantaa vastuun ja hoitaa tärkeät asiat.
Peesi.
Ja haluan lisäksi antaa miehellekin mahdollisuuden olla lasten kanssa, olla vaikka koti-isänä aikansa, hoitaa lapsia ja osallistua kodin pikkuasioihin (sisustusratkaisut ym). Ei ole minun ja miehen maailmoja erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:En määkään saa auki..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä minä saa auki tuon yhden ketjun kolmossivua (Mies ja naapuri pettäneet-ketju). Onko lukittu tai jotain?
No ainakin sitä on muokattu rajusti. kaikki honon ikävät haukkumat poistettu ja samoin isä- tekstit. Kaikki kovin hienosti kaunisteltu. Nyt sitten voivat "esittää" taas fiksuja..
En ole kyllä huomannut, että yhtään minun viestiäni olisi poistettu. Eipä silti, en minäkään pääse sille kolmossivulle.
Katso ekaa sivua niin huomaat, että tekstejäsi on katkottu ja poistettu. Kaikki honostoopperin tekstit on poistettu jokaisesta lainauksesta ja siinä samalla kaikki ne sun peesaus viestisi. Ja siis kaikki lainaukset honon viesteistä on otettu pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Musta ois ihana kamalaa, jos meillä ei isoista asioista päätettäisi yhdessä. En halua olla mikään kana-aivoinen pikkurouva suoraan Suomi-Filmeistä, joka tuulihattuilee ja hössöttää pikkuasioista, ja mies sitten kantaa vastuun ja hoitaa tärkeät asiat.
Peesi.
Ja haluan lisäksi antaa miehellekin mahdollisuuden olla lasten kanssa, olla vaikka koti-isänä aikansa, hoitaa lapsia ja osallistua kodin pikkuasioihin (sisustusratkaisut ym). Ei ole minun ja miehen maailmoja erikseen.
En tarkoita sitä, että maailmojen pitäisi olla erilliset kokonaan, ja etteikö kumpikin voisi lausua mielipidettään "toisen tontilta". Mutta omat roolit on hyvät, ei mies ja nainen voi olla täysin tasavertaisia kuitenkaan, biologisista eroista johtuen
Alkuperäinen kirjoittaja Kerrotko:Minkä biologisten erojen vuoksi nainen ei kykene kantamaan taloudellista vastuuta, tai minkä vuoksi mies ei kykene hoitamaan kodin pikkuasioita?
Myönnän etten varmaankaan pystyisi tasavertaisesti nyrkkeilemään miehen kanssa, mutta mikä biologiassani estää päättämästä tärkeistä asioista?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Siis kyllä nainen voi kantaa taloudellista vastuuta, mutta mies voi kantaa sen päävastuun. Jos miehellä on se fiilis, että hän vastaa perheestään ja hänen sanaansa kuunnellaan, niin uskon että hänen on helpompi olla perheensä kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Kerrotko:Minkä biologisten erojen vuoksi nainen ei kykene kantamaan taloudellista vastuuta, tai minkä vuoksi mies ei kykene hoitamaan kodin pikkuasioita?
Myönnän etten varmaankaan pystyisi tasavertaisesti nyrkkeilemään miehen kanssa, mutta mikä biologiassani estää päättämästä tärkeistä asioista?
Siis kyllä nainen voi kantaa taloudellista vastuuta, mutta mies voi kantaa sen päävastuun. Jos miehellä on se fiilis, että hän vastaa perheestään ja hänen sanaansa kuunnellaan, niin uskon että hänen on helpompi olla perheensä kanssa