J
joo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä jotka täällä ovat puolustavalla kannalla, niin miten voitte pitää aborttia EHKÄISYKEINONA? Varmasti löytyy aina joku mikä jokaiselle sopii... en tajua :/
En pidä, mutta joskus asiat vaan menee miten menee.. Pointti on kai kuitenkin se, että ei pysty hyväksymään ystävän elämää sellaisena kuin se on. Sitä mä ihmettelen, suuresti.
Miksi pitäis hyväksyä sitten? Jos se on pahasti omaa arvomaailmaa vastaan ja aiheuttaa hankaluuksia kanssakäymisessä niin miksei vois sitten katkaista välejä? Tässähän on kysymyksessä kuitenkin se, että ap:n ystävä hyväksyy ne abortit ehkäisykeinona, mikä on aika rankka pala sellaiselle, joka ei hyväksy aborttia ollenkaan. Miten on, jos sun ystäväs olis murhannut ohimennen muutaman ihmisen, sinä varmaan olisit edelleen hänelle entistäkin parempi ystävä?
Ei pidä eikä tarvitse, mutta mä olen tiukempi omaa itseäni kohtaan.. Kuten sanottu ei ole mun asiani pohtia ystävieni valintoja, tuen ja kuuntelen, olen saatavilla. Voin myös luottaa siihen että jos mulle sattuu jotain maata mullistavaa, voin puhua avoimesti ja mua kuunnellaan. Mua ei haittaa se että mun kanssa ollaan eri mieltä, mulle riittää ettei tuomita.
Jos joku murhaisi, jotain olisi vialla, en tiedä kuinka suhtautuisin.. Varmasti olisi vaikeaa hyväksyä.