P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
ja niillä syntyvillä lapsilla pitäis olla oikeus syntyä haluttuina ja edes jonkin moiseen elämisen arvoisena pidettävään elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:8.2.-08 Synnytin kohtuun kuolleen (rv 12-13 aikana) meille "vauvan" rv 13+4.
Ja voin kertoa, että aivan ihanan näköinen oli pienet/hennot kädet ristissä, kaikki niin täydellistä. Eli rv 12-13 aikana sikiö on aivan minikokoisen vauvan näköinen! :heart:
Sen takia laitoin tämän tänne, kun joku totesi , että rv 12 on vain jotkut räpylät ja ei ole ihmisen näköinen/ Olen toista mieltä kokemani perusteella!
Toivottavasti me saamme nopeasti uuden mahdollisuuden raskauteen! :heart:
Terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun ystäväpiiristä jäisi ap:n kuvailema tapaus myös pois, hyvin nopeaan. Miten voi olla ystävä ihmisen kanssa, jonka kanssa moraalikäsitys on niin perustavalla tavalla erilaista kuin itselle... Tuskin mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun ystäväpiiristä jäisi ap:n kuvailema tapaus myös pois, hyvin nopeaan. Miten voi olla ystävä ihmisen kanssa, jonka kanssa moraalikäsitys on niin perustavalla tavalla erilaista kuin itselle... Tuskin mitenkään.
Kun pystyy hyväksymään toisen erilaisuuden ja tukemaan vaikeissakin päätöksissä on elämä helpompaa. Mun asiani ei ole moralisoida ystävää, vaikka olisin erimieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä jotka täällä ovat puolustavalla kannalla, niin miten voitte pitää aborttia EHKÄISYKEINONA? Varmasti löytyy aina joku mikä jokaiselle sopii... en tajua :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä jotka täällä ovat puolustavalla kannalla, niin miten voitte pitää aborttia EHKÄISYKEINONA? Varmasti löytyy aina joku mikä jokaiselle sopii... en tajua :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:itse käytin sinkkuvuosina ehkäisynä kondomia. Sen seurauksena joudun käyttämään jälkiehkäisypillereita enemmän kuin kerran. Kondoomit kun hajoavat joskus. Muut ehkäisykeinot eivät minulle sovi, paitsi kuparikierukka ja sitä ei laiteta synnyttämättömälle. Jospa ystävälläsi on vaikkapa lateksi allergia. Jos minulla olisi vielä se niin en olisi voinut harrastaa seksiä kuin rytmimenetelmällä. Ja sehän onkin todella luotettava ehkäisykeino.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
ja niillä syntyvillä lapsilla pitäis olla oikeus syntyä haluttuina ja edes jonkin moiseen elämisen arvoisena pidettävään elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun ystäväpiiristä jäisi ap:n kuvailema tapaus myös pois, hyvin nopeaan. Miten voi olla ystävä ihmisen kanssa, jonka kanssa moraalikäsitys on niin perustavalla tavalla erilaista kuin itselle... Tuskin mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en vaan voi käsittää sitä, kuinka joku voi ajatella, että abortti on hyväksyttävää koska mahassa ei VIELÄ ole vauvaa... Pienen pieni vauvan alku se kuitenkin on, jonka sydän sykkii ja jolla on täysi oikeus elämään. Jos omat vanhemmat hänestä eivät halua/voi huolehtia, varmasti löytyy lapselle joku, jolla on rakkautta ja turvaa tarjolla. Ei elämällä pidä leikkiä. Eri juttu sitten nämä ääritapaukset (esim. äidin tai vauvan vakava sairaus), joissa tapauksissa abortin voin hyväksyä. Tämä vain mun mielipide..
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
No tuolla logiikalla yllärivauvat pitäis abortoida kaikki, koska ne ei olleet haluttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Heittäkää vaan lokaa niskaan mutta mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus elämään..
No tuolla logiikalla yllärivauvat pitäis abortoida kaikki, koska ne ei olleet haluttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä jotka täällä ovat puolustavalla kannalla, niin miten voitte pitää aborttia EHKÄISYKEINONA? Varmasti löytyy aina joku mikä jokaiselle sopii... en tajua :/
En pidä, mutta joskus asiat vaan menee miten menee.. Pointti on kai kuitenkin se, että ei pysty hyväksymään ystävän elämää sellaisena kuin se on. Sitä mä ihmettelen, suuresti.