V
vieras
Vieras
Kaverini jonka kanssa en ole esikon raskausajan jälkeen niin paljon nähnyt kuin aiemmin pudotti aikamoisen pommin viikonloppuna kun nähtiin... Hänelle on tehty 3 aborttia. Luulin aluksi että kyseessä joku julma pila kun niin normaalisti asiasta puhui mutta totta kuulemma on.. Tämä alkoi siis siitä kun puhuin hälle ja muille seurueessa oleville meidän pikkuisen uusista taidoista (puhuttiin yleisesti vauvoista) ja sanoin että mulla kova vauvakuume. Sitten kun tämän kaverin kanssa juteltiin kahdestaan hän sanoi että ei tunnu hänestä kivalta kun puhun vauvoista ja sitten kertoi miksi. Menin ihan puihin voiko tollasia ihmisiä ollakaan! Olen luullut urbaaniksi legendaksi sitä kun jotkut puhuvat ihmisistä jotka käyttävät aborttia ehkäisykeinona mutta onhan hietä oikeasti. Tätä abortin tekijää kuulemma surettaa eniten se, ettei hänelle tehdä enää uusia abortteja jos raskaaksi tulee. Miksei voi käyttää ehkäisyä?? Mulle tuli niin paha olo kun kuulin tosta sillä itse olen abortteja vastaan.. En pysty enää ikinä olemaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, en olisi koskaa uskonut hänestä tuota!