mä en pidä ihmisistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
mitä enemmän asiaa mietin niin sitä selkeämpää se on..
mä inhoan teinejä joilta uupuu kunnon kotikasvatus,kuri ja käytöstavat..
mä niin haluaisin antaa niille selkään niin oppisivat. |O
mä inhoan idiootteja ihmisiä jotka humalapäissään tulevat puhumaan eivätkä ymmärrä edes suoraa kehotusta suksia vittuun |O
mä inhoan ylimielisiä, itseään täynnä olevia ylimeikattuja barbi naisia jotka katsovat nenää pitkin tajuamatta olevansa ihan vitun säälittäviä siinä heiluessaan humalassa jalat lintassa korkokengissä, suttuisessa meikissä (jota alunperinkin oli liikaa) ja vaatteissa jotka ei millään muotoa anna mitään muuta kuin halvan kuvan niistä |O
niin ja ylipäätään ärsyttää kaikki tuolla liikkuvat jotka hankaloittavat mun olemista,autolla ajamista ym

olin siis vaihteeksi töissä |O ja näin taas kunnon otteen idiooteista.. ja sitten nää jutut täällä..

helpotti :D

niin ja suunnatonta ärsytystä ja halveksuntaa herättää nämä "aatteelliset" ihmiset..
näinpä joukon skinejä.. tai ehkäpä oikeastaan wanabe skinejä, suureen ääneen tulivat sisälle, heistä oli todella hauskaa kun ilmeisesti olivat jonkun taksikuskin säikäyttäneet niin pahasti että oli kuulemma paskonut housuunsa.. kaikki heistä säälittäviä pystyyn nostettuja ojaruokoja, surullisia finninaamoja joiden käsityksen mukaan se muna kasvaa kun joukolla käydään yhden kimppuun... mutta eivät uskaltaneet samassa tilassa olevien 2 ulkomaalaisen kimppuun käydä, eivät sanallisesti, eivät fyysisesti.. koska heitähän oli 2, tilassa oli todistajia.. hehän eivät olisi selvinneet ilman ongelmia, helposti...
jos ei työpaikan menetys olisi suuri riksi niin olisin mennyt haastamaan riitaa.. iahn vaans iitä ilosta että tuollaiset pelokkaat pikkupaskat ovat kyvyttömiä toimimaan tilanteissa joissa ei ole yllätyksen tuomaa etua, ylivoimaa tai edes pakomahdollisuutta.. heillä |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

niin ja suunnatonta ärsytystä ja halveksuntaa herättää nämä "aatteelliset" ihmiset..
näinpä joukon skinejä.. tai ehkäpä oikeastaan wanabe skinejä, suureen ääneen tulivat sisälle, heistä oli todella hauskaa kun ilmeisesti olivat jonkun taksikuskin säikäyttäneet niin pahasti että oli kuulemma paskonut housuunsa.. kaikki heistä säälittäviä pystyyn nostettuja ojaruokoja, surullisia finninaamoja joiden käsityksen mukaan se muna kasvaa kun joukolla käydään yhden kimppuun... mutta eivät uskaltaneet samassa tilassa olevien 2 ulkomaalaisen kimppuun käydä, eivät sanallisesti, eivät fyysisesti.. koska heitähän oli 2, tilassa oli todistajia.. hehän eivät olisi selvinneet ilman ongelmia, helposti...
jos ei työpaikan menetys olisi suuri riksi niin olisin mennyt haastamaan riitaa.. iahn vaans iitä ilosta että tuollaiset pelokkaat pikkupaskat ovat kyvyttömiä toimimaan tilanteissa joissa ei ole yllätyksen tuomaa etua, ylivoimaa tai edes pakomahdollisuutta.. heillä |O |O

http://tomashot.pp.fi/SIVUSTO/LINDAN%20JA%20JENNYN%20TARINA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

http://tomashot.pp.fi/SIVUSTO/LINDAN%20JA%20JENNYN%20TARINA

joo, tästä olen ihan omaa mieltä..
ja olisin toki voinut kirjoittaa ärsytyksen aiheesta joka koskee ulkomaalaistaustaisia henkilöitä viimeyöltä mutta enpä halua aiheuttaa vääntöä rasismista tässä ketjussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ei kaikista tarvitse pitääkään, mutta toimeen voi ainakin pinnallisesti tulla.

mun toimeen tuleminen loppuu ihan alkuunsa kun selalset 130cm helvetin isolla asenteella mutta minimaalisella ymmärryksella varustetut idiootit käyvät kyseenalaistamaan mun sanomisia, vittuilevat ja heittäytyvät hankaliksi..
tai ne humalasiet joiden on pakko tulla länkyttämään siihen naaman eteen vaikka mulla ei ole pienintäkään intressiä heidän kanssa keskustella...
ja nuo naiset.. mä en edes yritä tulla toimeen niiden kanssa jollei ole absolut pakko... (humalaiset itseääntäynnä olevat naiset ovat siis kamalia kun joutuvat "asiakkaikseni" )

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä pidän useimmista ihmisistä ja tulen ainakin lähes kaikkien kanssa toimeen. =)

sä et oo vaan törmännyt noihin vähemmän pidettäviin ihmisryhmiin jotka hankaloittavat sun työtä ja olemista...

mun toimeen tuleminen loppuu ihan alkuunsa kun selalset 130cm helvetin isolla asenteella mutta minimaalisella ymmärryksella varustetut idiootit käyvät kyseenalaistamaan mun sanomisia, vittuilevat ja heittäytyvät hankaliksi..
tai ne humalasiet joiden on pakko tulla länkyttämään siihen naaman eteen vaikka mulla ei ole pienintäkään intressiä heidän kanssa keskustella...
ja nuo naiset.. mä en edes yritä tulla toimeen niiden kanssa jollei ole absolut pakko... (humalaiset itseääntäynnä olevat naiset ovat siis kamalia kun joutuvat "asiakkaikseni" )

Provosoituminen ja näkyvä ennakkoasennoituminen ei edesauta tilanteen kehittymistä parempaan suuntaan. Jos vain voi, tilanteesta kannattaa lähteä pois. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä asioista kuin juuri sinä =)

Provosoituminen ja ennakkoasennoituminen ei edesauta tilanteen kehittymistä parempaan suuntaan. Jos vain voi, tilanteesta kannattaa lähteä pois. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä asioista kuin juuri sinä =)

no kah, kun ne on tilanteita mistä mä just en voi lähteä pois.... kun mun nimenomaan pitäis järjestää niin että ne toiset lähtee pois :D
ja välillä se on siis helvetillinen duuni minkä saa tehdä.. ja itsehillintä meinaa pettää että ei alkaisi provosoimaan tilannetta siihen pisteeseen missä käytetään fyysistä voimaa..

Mä olen kans huomannut et mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän pidän ihmisistä :o Siis niistäkin jotka on välillä todella ärsyttäviä. Sitä kait humanistina oleminen teettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Jaa no. Ehkä Ap:n kannattaisi keskittyä sinne peiliin katsomiseen joksikin aika jos noin ahdistaa ja rasittaa.

huoh... ei kyl pidä.. fakta vaan on että humalaiset ihmiset 95% ärsyttäviä,rasittavia ja täysin mahdottomia..
95% mun kohtaamista teineistä on asenne vammasia, käytöstavattomia ja kipeästi kurin tarpeessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen kans huomannut et mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän pidän ihmisistä :o Siis niistäkin jotka on välillä todella ärsyttäviä. Sitä kait humanistina oleminen teettää.

Positiivinen asenne auttaa usein paljon, kun keskittyy niihin ihmisten hyviin puoliin. :D Ja mitä enemmän ymmärtää muita ihmisiä, sitä helpommin sietää niitä ikäviäkin piirteitä. :)

no kah, kun ne on tilanteita mistä mä just en voi lähteä pois.... kun mun nimenomaan pitäis järjestää niin että ne toiset lähtee pois :D
ja välillä se on siis helvetillinen duuni minkä saa tehdä.. ja itsehillintä meinaa pettää että ei alkaisi provosoimaan tilannetta siihen pisteeseen missä käytetään fyysistä voimaa..

Yritä suhtautua mahdollisimman objektiivisesti.
Yleensä pahimmilla pullistelijoilla on eniten asiat pielessä.

Yhteistyössä