mä en pidä ihmisistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no kah, kun ne on tilanteita mistä mä just en voi lähteä pois.... kun mun nimenomaan pitäis järjestää niin että ne toiset lähtee pois :D
ja välillä se on siis helvetillinen duuni minkä saa tehdä.. ja itsehillintä meinaa pettää että ei alkaisi provosoimaan tilannetta siihen pisteeseen missä käytetään fyysistä voimaa..

Yritä suhtautua mahdollisimman objektiivisesti.
Yleensä pahimmilla pullistelijoilla on eniten asiat pielessä.

mä koitan mutta ne väistämättä syö sitä tehokasta työaikaa kun täytyy alkaa länkyttämään vastaan.. jolloin 5min hommasta tulee 30min homma...

mutta johan tähän on tottunut niin kyllä sen kestää.. välillä vaan vähän täytyy päästä kiroamaan johonkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ei kaikista tarvitse pitääkään, mutta toimeen voi ainakin pinnallisesti tulla.

mun toimeen tuleminen loppuu ihan alkuunsa kun selalset 130cm helvetin isolla asenteella mutta minimaalisella ymmärryksella varustetut idiootit käyvät kyseenalaistamaan mun sanomisia, vittuilevat ja heittäytyvät hankaliksi..
tai ne humalasiet joiden on pakko tulla länkyttämään siihen naaman eteen vaikka mulla ei ole pienintäkään intressiä heidän kanssa keskustella...
ja nuo naiset.. mä en edes yritä tulla toimeen niiden kanssa jollei ole absolut pakko... (humalaiset itseääntäynnä olevat naiset ovat siis kamalia kun joutuvat "asiakkaikseni" )

130 cm? Meidän 5,5 v on 122 cm. Missä olet töissä?

Yhteistyössä