Mä en pärjää ikinä elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
En pärjää opiskeluissa taas on kokeiltu.Atk vaan ei mene päähän käyn merkonomikoulutuksessa.Joudun koko ikäni olemaan vain kotiäiti ja nyt kun mies lomautettuna joudutaan menemään sossuun.En saa töitä kun ei ole ammattia.Surettaa kovasti.Olisin halunnut uranaisen elämän ilman lapsia mutta nyt olen kotiäitinä pakosta.

Mullakaan ei oo ammattia, koulut jääny kesken kahteen otteesen, tai oikeestaan kolmeen, koska yhtä yritin uudelleen muttei se sujunut. Syynä on ollut paha masennus. No nyt oon kotiäitinä ja tahtoisin myös pikkuhiljaa työelämään, mutta kai se ammatti on pakko hakea vielä. Tietäisi vaan mitä opiskelisi... Kohta 30v tulee täyteen, ei hyvältä näytä :(

..tai joku tuote-esittelijän työ..esim. vaatteita tai kosmetiikkaa. Minä itse, 31-vuotias kotiäiti, haaveilen jostain sellaisesta. Tai sitten oma nettiputiikki pystyyn :)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sellasen vuoden verran.

taisit aloittaa koulutuksen ihan tässä syksyllä; kirjoitustyyli paljastaa

No juu, aivan varmasti taas tämä sama tyyppi.

On juu sama. koskaan ei oo ennen kirjottanu ja kun jututtaa niin samat asiat tulevat esiin.

C'moon nainen! Nyt katsot peiliin positiivisella mielellä! Mikä se sellainen "vaan kotiäiti" on??? Minä olen akateeminen nainen, mutta en pärjää kotona :ashamed: Eli olen käytännönjärjestelyissä ja arjen organisoinissa aivan kökkö. Ne ovat kuule valttia työelämässä! Katson aina monttu auki tarhassa kun täti pukee neljä lasta siinä ajassa kuin minä yhden.

On paljon kivoja duuneja missä ei tarvise olla lukuihmisiä: niitä voi opiskella oppisopimuksellakin.

Ja merkonomiopinnoista: olen itse käynyt oppissopimusmerkonomin ennen yliopistoon menoa. Opettajan pitää varmistaa, että kaikki oppivat atk taidot. Vaikka muut osaisivat niin vaadi maikalta huoimiota!

Yhteistyössä