Mä en pahalla mut kysyn silti, onko täällä palstalla niin, että strippaus on pahempi kun itsensä myyminen?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Näin ymmärsin yhdestä ketjusta.

Koska sielä jopa monia vastaneista olivat kokeilleet siitä, eikä kukaan ollut shokissa jos joku halua sellaista tehdä, mutta jos minusta puhua niin kaikki heti hui,hui,viron huora, miten joku voi olla strippari, yöäk,yöäk :x :x :x ---> :o :o :o miten voit myydä itseä.

Vaikka mä en myy itseä,mutta aina nousee hirveä haloo, melkein joka ketjuun tulee haukkujat,niin kuin viimeks tein BB:sta ketju,mutta loppujen loppuksi tuli niin kuin aina riita mun ammattista,vaikka en tee muuta kun tanssin,mutta epänormaalilta se täällä kuulosta,mut jos joku myy itseä,niin se on ihan ok, go girl.

Tiedätkö kuule, tällä palstalla ei tule kukaan koskaan kirjoittamaan mitään sellaista, mikä kelpaisi jokaiselle. Kaikki ei voi miellyttää. Eikä ehkä kannatakaan.

minä kyllä teen eron strippauksen ja itsensä myymisen välille. varmasti kokeilisin itsekin tai tekisin sivutyönä jos kroppa olis kunnossa. ja tavallaanhan kaikki esiintyminen on itsensä myymistä jos sille linjalle halutaan lähteä. suuret tähdet ne sitten vasta megaluokan huoria ovatkin, miljoonia saa lavalle noususta...

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
minä kyllä teen eron strippauksen ja itsensä myymisen välille. varmasti kokeilisin itsekin tai tekisin sivutyönä jos kroppa olis kunnossa. ja tavallaanhan kaikki esiintyminen on itsensä myymistä jos sille linjalle halutaan lähteä. suuret tähdet ne sitten vasta megaluokan huoria ovatkin, miljoonia saa lavalle noususta...

Ja KAIKKI työnteko on itsensämyymistä.

Mua ei ainakaan haittaa mitä kukakin tekee ammatikseen. Olen kyllä hyvinhyvinhyvin kateellinen sulle, että omaat hyvän kropan ja tanssitaidon |O
Tahdon minäkin, rakastan tanssia, mutta vain kotona, kun taidoilla ei voi elvistellä ja tällä kropalla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
eikös se nyt ole melkein sama asia. itsensä myymistä se strippauskin on

Kuten myös esim. seuraavat ammatit: hieroja, psykiatri, psykologi, mainosmalli, ennustaja jne.

Selittäkää miten se voi olla sama asia? Jos mä harrastan seksiä kerrankin asiakkan kaa,mun ura loppu siihen, se loppu myös jos rahalla annan koksea intimi paikkat,strippari ei myy seksiä,strippari myy ulkonäköä sekä taitoa, kun ei sehän ole helppoa tanssia ilman osamista.
Strippari ei anna tunkea liikisen miehen sormia sisälle tai vielä pahempi,pienellä korvauksella.niin kuin maksullinen tekee. Jos te näette se samana asiana,niin en voi mitään ja jos haluatte vaikka stripparia kutsua huoraksi,olehyvää vaan,ei se ainakaan mua haita,eikä mun ajatusmaailma muuttu,kun ainakin mä tiedän mitä teen,ihmetelen vaan että seksi myyminen teistä jopa normaali mutta tanssiminen huoramista

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mua ei ainakaan haittaa mitä kukakin tekee ammatikseen. Olen kyllä hyvinhyvinhyvin kateellinen sulle, että omaat hyvän kropan ja tanssitaidon |O
Tahdon minäkin, rakastan tanssia, mutta vain kotona, kun taidoilla ei voi elvistellä ja tällä kropalla :headwall:

Mutta lihonut taas,mutta,mutta,nyt syön ja istun täällä ihan salattia :D kun mua otetaan lavalta pois jos lihon vielä :|

Mun mielestä stpippaus ei ole paha juttu, ja olen ollut joskus esityksiä katsomassakin. MUTTA, silti se on mun mielestä jollain tavalla itsensä myymistä, vaikka ei kukaan sinuun koskisikaan.
Siinä myydään oma vartalo ihmisten katsottavaksi, huoraamisessa myydään oma pillu pantavaksi. Sama asia eri paketissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Mun mielestä stpippaus ei ole paha juttu, ja olen ollut joskus esityksiä katsomassakin. MUTTA, silti se on mun mielestä jollain tavalla itsensä myymistä, vaikka ei kukaan sinuun koskisikaan.
Siinä myydään oma vartalo ihmisten katsottavaksi, huoraamisessa myydään oma pillu pantavaksi. Sama asia eri paketissa.

Ihan eri asia se on,sitten kaikki ovat huorat jotka myy ulkonäkö,huora ei siitä myy,huora myy vain yks paikka nimeltä P***u

No stripatkoon/huoratkoon kuka haluaa. On varmasti hyödyllinen olo kun tietää tuovansa ällöttäville mies sioille tyydytystä.. Mutta äidiksi ei pidä sillon ryhtyä. Se on todella väärin lasta kohtaan. Todella.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Ihan eri asia se on,sitten kaikki ovat huorat jotka myy ulkonäkö,huora ei siitä myy,huora myy vain yks paikka nimeltä P***u

Mitäs helvettiä sä kyselet täällä mielipiteitä kun ei kerran kelpaa vaan pitää alkaa heti jankuttaa?
Sinä kysyit ja minä vastasin; mielestäni strippaus ON itsensä myymistä jossain mielessä. Sinun mielestäsi se ei ole, joten mitäs helvettiä kyselet?

Alkuperäinen kirjoittaja ........:
No stripatkoon/huoratkoon kuka haluaa. On varmasti hyödyllinen olo kun tietää tuovansa ällöttäville mies sioille tyydytystä.. Mutta äidiksi ei pidä sillon ryhtyä. Se on todella väärin lasta kohtaan. Todella.

Entäs miessripparit? Esittelee itseään ällöille naisemakoille? Eikä heidän tule ryhtyä isiksi missään nimessä :D ?

Ei se sama asia ole, tehköön kuka haluaa mitä haluaa.

Mutta jollainlailla strippauskin on verrattavissa huoraamiseen. Eroottista hommaa molemmat. Strippari tuottaa jollain tasolla seksuaalista tyydytystä asiakkalleen, kuten huorakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Ja sitä paitsi; enkä sanonutkin että strippaaja myy oman vartalonsa ihmisten katsottavaksi=ihmisten käyttöön, ja huora myy pillunsa ihmiseten käyttöön.
Edelleen, itsensä myymistä kumpikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ........:

Myös työttömät,siivojat,sossupummit ei heillekin pitää ryhtyä äidiksi ;)
P.s. palstan mukaan

Kai sä nyt itsekin tajuat, että moni ihminen pitää strippausta moraalittomana ja halpana puuhana. En osaa sanoa, poikkeaako se siltä kantilta juuri itsensä myymisestä, ehkä ei. No, postitiivista on se, ettei strippari levitä tauteja kuten ilotytöt tekee.

Yhteistyössä