Mä en pahalla mut kysyn silti, onko täällä palstalla niin, että strippaus on pahempi kun itsensä myyminen?

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mun mielestä stpippaus ei ole paha juttu, ja olen ollut joskus esityksiä katsomassakin. MUTTA, silti se on mun mielestä jollain tavalla itsensä myymistä, vaikka ei kukaan sinuun koskisikaan.
Siinä myydään oma vartalo ihmisten katsottavaksi, huoraamisessa myydään oma pillu pantavaksi. Sama asia eri paketissa.

Ihan eri asia se on,sitten kaikki ovat huorat jotka myy ulkonäkö,huora ei siitä myy,huora myy vain yks paikka nimeltä P***u

Ja sitä paitsi; enkä sanonutkin että strippaaja myy oman vartalonsa ihmisten katsottavaksi=ihmisten käyttöön, ja huora myy pillunsa ihmiseten käyttöön.
Edelleen, itsensä myymistä kumpikin.

edelleen ei se ole itsensä myyminen,kun strippari ei anna itseä vaan anna katsoa,kroppa ja ammattilainen tanssi,eli hän myy ulkonäkö ja taitoa

Mun mielipite se on ja jää sellaiseks,jos olisi toinen mä en olisi ryhtynyt strippariksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sä nyt itsekin tajuat, että moni ihminen pitää strippausta moraalittomana ja halpana puuhana. En osaa sanoa, poikkeaako se siltä kantilta juuri itsensä myymisestä, ehkä ei. No, postitiivista on se, ettei strippari levitä tauteja kuten ilotytöt tekee.

no jos joku pitää,niin pitää se ennakkoluulon takia,mua se ei haita ollenkaan =)

Se, että yrität rinnastaa strippauksen ja tanssin kertoo minusta siitä, ettet oikeasti ole sinut strippaamisesi kanssa. Ja ylipäänsä se, että teet tällaisen aloituksen.

Tanssitaide on taidetta, strippaus on jotain ihan muuta.

Siinä nyt ei juuri ole eroa, antaako koskea vai vain katsoa. Siis näin ulkopuolisen silmin. Mutta tokihan se on sulle itselles eri asia saako limainen äijä katsomisen lisäksi koskea.

Mun mielestä stpippaus ei ole paha juttu, ja olen ollut joskus esityksiä katsomassakin. MUTTA, silti se on mun mielestä jollain tavalla itsensä myymistä, vaikka ei kukaan sinuun koskisikaan.
Siinä myydään oma vartalo ihmisten katsottavaksi, huoraamisessa myydään oma pillu pantavaksi. Sama asia eri paketissa.

Ihan eri asia se on,sitten kaikki ovat huorat jotka myy ulkonäkö,huora ei siitä myy,huora myy vain yks paikka nimeltä P***u

Ja sitä paitsi; enkä sanonutkin että strippaaja myy oman vartalonsa ihmisten katsottavaksi=ihmisten käyttöön, ja huora myy pillunsa ihmiseten käyttöön.
Edelleen, itsensä myymistä kumpikin.

mäkin myyn palveluita muille ihmisille.. käytän työssäni käsiäni ja suutani rahapalkkaa vastaan.. oon kaupankassa.. ;)

Siinä nyt ei juuri ole eroa, antaako koskea vai vain katsoa. Siis näin ulkopuolisen silmin. Mutta tokihan se on sulle itselles eri asia saako limainen äijä katsomisen lisäksi koskea.

Kyllä siinä minun mielestäni on isokin ero.

Strippari, kuten esimerkiksi mallit, myyvät vartaloaan katsottavaksi.

Prostituoidut taas myyvät oman seksuaalisuutensa. Aika eri asioita siis.

ei ammatti naista pahenna, ja on sitä maailmassa paaaljoon pahempia asioita kun strippaus, ja strippaus ei ole itsensä myymistä, katsoa saa mutta ei koskea, eikös niin?
Ja jos kerran on olemassa miehiä jotka maksaa siitä että niille stripataan miksi nainen ei saisi hyödyntää sitä?

Itseasiassa en suhtaudu ns ilotyttöihinkään nuivasti, jos joku, ILMAN PAKOTTAMISTA JA SUTENÖÖREJÄ (vai mitä piruja ne nyt on), katsoo sen olevan itselleen ja elämälleen ja suunnitelmilleen (jotkut tienaavat
opiskelurahojakin sillä tavalla) sopiva tapa hankkia elantonsa, niin antaa palaa
vaan. Sehän on sitä usein eräässä toisessa asiayhteydessä mainittua naisen oikeutta määrätä kropastaan.
*sateenvarjo auki p-a sateen varalta*

olen yrittänyt lähettää tämän about miljoona kertaa |O eikä onnistunut
saas nähdä montako kertaa tämä vielä ilmestyy näkyviin :xmas:

muoks nyt onnistui näemmä

joo itsekkin pari priva keikkkaa heittäny polttari seurueille, ihan kivaa oli, mut jäi ahdistava tunne jälkeenpäin, nyt voisin mennä yhelle seksikaupalle jolla on lisäpalveluina priva esitykset, mutta en tiiä, pitäs miettiä tarkemmin, ja tutustua muitten esityksiin, niin voi oppia kokeneimmilta....

Miusta strippaus ei oo niin paha asia kun ittensä myyminen. Se että joku katsoo on ihan eri asia kun se että joku koskettaa. Jotenki säälin niitä naisia jotka myy itteensä, strippareita en sääli. Miula on sellanen mielikuva että stripata voi vapaaehtosesti jos haluaa mutta ittensä myyminen on sitä kun on ihan pohjalla eikä muuta enää ole (narkkarit).

Miksi jankkaat samaa asiaa täällä? Etkö juuri lopettanut palstailun ko. aiheen takia?

Maksullisia naisia/miehiä molemmissa ammateissa, joten mikä kiikastaa?
Ihan yhtä kamalia kumpikin, joku tykkää joku ei!

Jos et tekis aloituksia strippaamisesta, niin kukaan ei niistä täällä kirjoittelisi, eli itse kaivat kuoppaa itsellesi!

Näin ymmärsin yhdestä ketjusta.

Koska sielä jopa monia vastaneista olivat kokeilleet siitä, eikä kukaan ollut shokissa jos joku halua sellaista tehdä, mutta jos minusta puhua niin kaikki heti hui,hui,viron huora, miten joku voi olla strippari, yöäk,yöäk :x :x :x ---> :o :o :o miten voit myydä itseä.

Vaikka mä en myy itseä,mutta aina nousee hirveä haloo, melkein joka ketjuun tulee haukkujat,niin kuin viimeks tein BB:sta ketju,mutta loppujen loppuksi tuli niin kuin aina riita mun ammattista,vaikka en tee muuta kun tanssin,mutta epänormaalilta se täällä kuulosta,mut jos joku myy itseä,niin se on ihan ok, go girl.

Hyvä huomio. Minusta strippaus on ok, mutta huoraaminen ei. Siinä on todella ISO ERO! :o

Palsta on täynnä mammoja, jotka ei voi näyttäytyä omalle miehelle edes alasti, mutta tarpeeksi isosta rahasta olisivat valmiita myymään seksiä. Nii. On se aika outoo mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Palsta on täynnä mammoja, jotka ei voi näyttäytyä omalle miehelle edes alasti, mutta tarpeeksi isosta rahasta olisivat valmiita myymään seksiä. Nii. On se aika outoo mun mielestä.

KUKAKOHAN MUKA EI VOISI OLLA ALASTOMANA OMAN MIEHENSÄ EDESSÄ???

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

KUKAKOHAN MUKA EI VOISI OLLA ALASTOMANA OMAN MIEHENSÄ EDESSÄ???

No. Onhan se yllättävän yleistä ainakin tämän palstan perusteella. voi tietysti olla, että ehkä just ne naiset ei sitten myisi myöskään itseään.

Aika moni kaiken kaikkiaan kumminkin kykeni nimeämään summan, jolla irtoaisi.

Mun mielestä strippaamisessa ei oo mitään pahaa, työ kun työ. Jos on nätti vartalo mitä esitellä niin mikäs siinä, eikä sillä oo mitään tekemistä hyvän äitiyden kanssa. Seksin myyminen on eri asia, siinä on jo mukana taudit, väkivaltaisen asiakkaan pelko jne.

Mun mielestä ei ollenkaan tuomittavaa tuo strippaus. Hyvää esiintyjää on aina ilo katsella, on tärkeää että myös esiintyjä itse nauttii työstään. Jos tanssii pelkästään rahasta niin ei jaksa pitää yleisön mielenkiintoa yllä.
Ei muuta kuin anna palaa, jos itse tykkäät. :heart:

Se, että yrität rinnastaa strippauksen ja tanssin kertoo minusta siitä, ettet oikeasti ole sinut strippaamisesi kanssa. Ja ylipäänsä se, että teet tällaisen aloituksen.

Tanssitaide on taidetta, strippaus on jotain ihan muuta.

ok,jos strippaus ei ole taidetta niin kokille vaikka,se on kaikist,kaikst helpoin,ne liiket ylös alas ja ylöisön edessä

http://www.youtube.com/watch?v=g47yxLlmsYk&feature=related

tai vaikeampi

http://www.youtube.com/watch?v=95tpQy6MLs0&feature=related

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Mun mielestä strippaamisessa ei oo mitään pahaa, työ kun työ. Jos on nätti vartalo mitä esitellä niin mikäs siinä, eikä sillä oo mitään tekemistä hyvän äitiyden kanssa. Seksin myyminen on eri asia, siinä on jo mukana taudit, väkivaltaisen asiakkaan pelko jne.

Peesi tälle. Kyllähän nuo eri asioita ovat, itsensä myyminen ja tanssiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:

Peesi tälle. Kyllähän nuo eri asioita ovat, itsensä myyminen ja tanssiminen.

Näin on.

Strippaus on omanlaisensa taiteenlaji, ehdottomasti. Siihen pätee sama kuin mihin tahansa esiintymiseen, surkeaa stripparia/tanssijaa ei jaksa kauan katsoa, hyvä esiintyjä ottaa yleisönsä (ei kaksimielisesti). En ymmärrä mikä siinä on pahaa tai paheksuttavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=g47yxLlmsYk&feature=related

tai vaikeampi

http://www.youtube.com/watch?v=95tpQy6MLs0&feature=related

Ton alemman linkin kohta 1:12 alko lähinnä naurattaan mua :laugh: :ashamed:

Yhteistyössä