Mä en pääse juhannussaunaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nicola81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nicola81

Jäsen
17.07.2007
454
0
16
Harmittaa niin vietävästi. Olin tänään luomenpoistossa ja tikit täytyy pitää juhannuksen yli, ettei haava pääse aukeemaan.

Mä kun olin haaveillut juhannussaunasta miehen isän kotipaikassa, kun en siel muutenkaan käy ku kerran vuodessa. |O

Ryyppäjäisiä ei oo enää juhannuksena harrastettu joten se sauna on ollut oikeestaan ainoa perinne. Tiedänpähän ens kerralla kun luomia poistellaan etten suunnittele saunareissuja lähimpiin viikkoihin.

reiden takaa, ku oli muuttunut aika mustaksi. En ollut ite ees kiinnittäny huomiota siihen, mut olin pillerireseptiä uusimassa kun lääkäri huomas sen ja varas ajan poistoon. Nyt vaan toivon ettei tuu mitään uutisia jälkeenpäin siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Aivan, ajattelin vaan, et jos siihen haavan päälle saisi esim. palan muovipussia mikä estäs sitä kastumasta niin pääsis ees pikasesti saunaan. :)

Siin on nyt semmonen muovinen kelmu, mut se ei vissiin kestä hautumista ja sen saman lapun kuulemma pitäis pysyy siihen asti kun ne tikit poistetaan. Sain kyl varalle toisen lapun jos/kun onnistun ton saamaan pois. Suihkussa saa siis ihan normaalisti käydä, mut sauna oli kielletty.

Mut voinhan mä pikasesti viuhahtaa saunassa, voinhan...

Mä en mistään mitään tiedä, mutta jos oisin sinä niin varmaan kuitenkin kävisin pikasesti siellä saunassa.. onhan tässä nyt kuitenkin yli viikko aikaa, eiköhän se tässä ajassa ainakin vähän parane..

No toi on kyllä huijausta ettei saa saunaan mennä mutta suihkuun saa. Pilaako se kuumuus muka sen niin äkkiä? Mä kyllä menisin saunassa käväseen pikasesti jos kerran saa suihkussa käydä normaalisti.

Mun mielestä siinä on vaan parin päivän saunakielto. Suihkuun saa mennä normaalisti. Näin ainakin yksi kaveri sai kirjallisen ohjeen, kun juuri oli luomenpoistossa. Onhan siihen juhannussaunaan kuitenkin reilu viikko vielä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
No toi on kyllä huijausta ettei saa saunaan mennä mutta suihkuun saa. Pilaako se kuumuus muka sen niin äkkiä? Mä kyllä menisin saunassa käväseen pikasesti jos kerran saa suihkussa käydä normaalisti.

Mä on tässä kans samaa mieltä. Kuhan ei sinne löylyihin ihan muhiin jää.

Enköhän mä uskalla pikasesti siellä saunan puolella käydä. Yritän ottaa ne ohjeet tällä kertaa ehkä liiankin tosissaan ku viimeksi ku poistettiin luomi, haava aukes tikkien poiston jälkeen. On tosi nätti arpi muuten...

Yhteistyössä