Mä en oo teille koskaan mitään antanut, mutta... Uunituoretta Dallaspullaa olis tarjolla, olkaa hyvät! ;) *ojentaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
Ja tuli muuten ihan sikahyvää, vaikka itse sanonkin... :p :p
Tulipa tuossa sitten tosiaan leivottua jo valmiiksi, kun likalla on 1v synttärit lauantaina ja kun mun vanhemmat ystävällisesti antoi mulle "vapaapäivän" ja otti tytön koko päiväksi. =) Vielä olis toinen "vapis" perjantaina, että saan kuurattua koko huushollin. Ah tätä autuutta - hetki hiljaista, eikä kukaan roiku housun puntissa... *mussaa itsekin pullaa ja juo iiiiison kupin kahvia rauhassa" :whistle:

Tännepäin kiitos! Mul ois pakkasessa texaspullia mut en viittis parin pullan takia ruveta uunia lämmittää. Ja dallaspullat on kyllä parempiakin. Ihanko siis ite teit nuo vai oliko puolvalmiita? mitä laitoit täytteeks? Ite oon käyttäny kotigastromin vaniljakreemiä mikä on kyllä huippulöytö. Tulee hyviä viinereitäkin sillä... nam! Ja vapaapäivä kuulostaa kyllä luksukselta. Nautiskele!

Mä otan!!!!*käsi jo ojossa ja kuola valuu* Dallaspulla on aivan älyttömän hyvää :p Anoppi yleensä leipoo mullekin dallaspullaa kun ite oon niin laiska etten jaksa...Ai niin ja kupponen kahviakin kyllä maistuis :p

:p Dallaspullat on mun herkkua, ihan parhaita pullia!
Kiitos tännepäin ja saat pienen palan eilistä mokkapiirakkaa... Sitä on enää hyvin pieni pala jäljellä, kun oli maistunut meidän yövieraalle ja esikoiselle niin hyvin ;) :D

Yhteistyössä