mä en oo nukkunu viiteen yöhön juuri mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja alkaa oleen aika kamala olo :(

mä oon ihan yliväsyny, en saa unta iltasin, pyörin ja hyörin ,koitan lukea, mut voisin lukea aamuun asti, uni ei tuu. sit kun saan unta, niin se on sellasta koiranunta ja havahdun kaikkeen pieneenkin. heräilen jatkuvasti. sit alan vaan torkkumaan ja odottaan et miehen kello soi, kuuntelen sen aamutoimet ja kun se lähtee. kuudelta sit alkaa väsyttää ja 6.15 soi kello, aamut on ihan kamalia. ei pysy silmät auki ja pelottaa ajaa autoa.
päiväunia mä en pysty ottaan, eilen olin just nukahtamassa kun kun poika oli isällään niin eikös mies tuu ja herätä mua ihan typerän asian takia enkä saanu enää unta.
mä oon pahalla päällä, mulle ei ruoka maistu, mua ei huvita mikään..
tää on kamalaa, mun on pakko saada nukkua :'(

ja TIEDÄN et on ihmisiä jotka syystä tai toisesta ei oo nukkunu vaik moneen kuukauteen, mutta mulle tää viis yötäkin on jotain ihan kamalaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja alkaa oleen aika kamala olo :(

mä oon ihan yliväsyny, en saa unta iltasin, pyörin ja hyörin ,koitan lukea, mut voisin lukea aamuun asti, uni ei tuu. sit kun saan unta, niin se on sellasta koiranunta ja havahdun kaikkeen pieneenkin. heräilen jatkuvasti. sit alan vaan torkkumaan ja odottaan et miehen kello soi, kuuntelen sen aamutoimet ja kun se lähtee. kuudelta sit alkaa väsyttää ja 6.15 soi kello, aamut on ihan kamalia. ei pysy silmät auki ja pelottaa ajaa autoa.
päiväunia mä en pysty ottaan, eilen olin just nukahtamassa kun kun poika oli isällään niin eikös mies tuu ja herätä mua ihan typerän asian takia enkä saanu enää unta.
mä oon pahalla päällä, mulle ei ruoka maistu, mua ei huvita mikään..
tää on kamalaa, mun on pakko saada nukkua :'(

ja TIEDÄN et on ihmisiä jotka syystä tai toisesta ei oo nukkunu vaik moneen kuukauteen, mutta mulle tää viis yötäkin on jotain ihan kamalaa :/

Ei kannata nukkua päivällä yhtään, kyllä ne yöt tasoittuu, ku stressaava asia poistuu, eikä nuku päivällä! Tiedän kokemuksesta. Mulla taas huono kausi menossa.

en mä tiedä mikä mua vaivaa, koskaan ikinä mikään ei ole vaikuttanu mun nukkumisiin tai ruokahaluun. mitään erityistä ei ole tapahtunut ja oon ihan pihalla et mitä tää nyt on :ashamed:

Kokeile laittaa hunajaa lämpimän maidon sekaan tai apteekista saatavaa valeriaanaa. Pyydä miestä hieromaan sun hartioita,jalkoja tai vaikka käsivarsia että saisit mahdollisimman rennon olon. Tai sit mikä mulla toimii yleensä,on itsensä ihan totaalinen rentouttaminen tietoisesti,eli makaat ihan lahnana sängyssä ja ajattelet ruumiinosa kerrallaan miten se rentoutuu ja tuntuu painavammalta :) lue jotain TOSI tylsää kirjaa,vaikka jotain tietokirjaa nuijasodasta vuodelta 1 ja 2. Kuuntele rauhallista musiikkia tai käy ostaa sellanen rentoutus cd missä purot solisee ym.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitäs jos kokeilet viikonloppuna levätä oikein kunnolla? Ei mitään yöhillumisia sun muita?`

Ps arvaa kuka könkkää kepeillä? :whistle: :wave:

huomena vuosipäivä miehen kanssa, valvomisekshan se menee :xmas:
sit la aamusta kouluun ja siit suoraan kaupunkiin ystävän polttaripalaveriin ja sieltä kotiin su ja sit taas ma töihin.. ei paljon levätä :(
mun tekis niin mieli perua se koulu ja polttaripalaveri, mut en mä voi :ashamed:

KEPEILLÄ??!!! :o :o mitä on tapahtunu? :o :hug:

Mitäs jos kokeilet viikonloppuna levätä oikein kunnolla? Ei mitään yöhillumisia sun muita?`

sit la aamusta kouluun ja siit suoraan kaupunkiin ystävän polttaripalaveriin ja sieltä kotiin su ja sit taas ma töihin.. ei paljon levätä :(
mun tekis niin mieli perua se koulu ja polttaripalaveri, mut en mä voi :ashamed:

ai niin ja sun ihanat suunnitelmat. No ehkä siitä saat potkua koko viikonlopuksi?

KEPEILLÄ??!!! :o :o mitä on tapahtunu? :o :hug:

Niin siis työtapaturma :whistle: Varpaat venähtänyt ainakin, toiv. ei murtunut :snotty:

Yhteistyössä