Miks helvetissä mie en pysty nukkumaan, ennen kuin mies tulee kotio?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Joka kerta sama juttu ku lähtee baariin. Mie en vaan saa unta vaikka kuin väsyttäis. Saatan torkahdella, mut heräilen vähän väliä. Sit kun mies tulee viereen nukkumaan, ni sit nukun miekin kunnolla ja sikeesti. Nyt ei lähteny ees ryyppäämään vaan ihan autolla meni ja tulee jossain vaiheessa yöllä kotio autolla. Väsyttää, mut en viiti ees mennä sänkyyn pyörimään, ku tiiän, et pyörin ja pyörin, ku uni ei tuu.

Sit jos oon vaiks reissussa tai mies on reissussa, ni kyllä nukun ihan normisti, mut nää baarireissut aina valvottaa... Voisko joku kumauttaa minnuu vaiks lekalla päähän, et uni tulis?

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
:wave:

Sama täällä, mut onneks ukko ei usein lähe mihinkään ilman minua. En tiiä, mikä tähän auttais, ehkä se leka sitten?

Löytyykö lekaa? :whistle:

Myö ollaan nyt vähän useemmin käyty erillään baareissa, ku ei aina saada pojulle hoitoa, ni vuorotellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
:wave:

Sama täällä, mut onneks ukko ei usein lähe mihinkään ilman minua. En tiiä, mikä tähän auttais, ehkä se leka sitten?

Löytyykö lekaa? :whistle:

Myö ollaan nyt vähän useemmin käyty erillään baareissa, ku ei aina saada pojulle hoitoa, ni vuorotellaan...

Taitaa ukolla olla tallissa leka, jos toinenkin. Se on vaan niin ällee niistä, että tokkopa lainaa kellekään, heh.

Nyt mie meen nukkumaan, jaksaa sitte huomenna paistella lettuja tuntikaupalla.

Hyvää Juhannusta!

Mulla on vähän sama juttu, et ku mies istumassa iltaa kavereilla tai baarissa en saa nukuttua kunnolla (sillä tää täällä taas valvoo) . Mutta sitten jos mies on esim. töissä niin ei mitään heikkoa nukkumisen kanssa.
Lekaa ei oo käsillä mut jos hakkaisit päätä seinään :headwall:

Mies vasta läks tuossa 2,5 tuntia sitten ja saa nähä millon kotiutuu. kait mie kömmin sänkyyn ja meen lukemaan The Dirt-kirjaa...jospa se uni tulis ees hetkeks... tai sit kumautan itteeni jollain päähän :D Hyvät yöt!